Az idei E3 egyik kellemes meglepetése volt, amikor a Sony saját konferenciáján bemutatta a Killzone-sorozat alkotóinak legújabb, 2016-ra datált játékát, a Horizon: Zero Dawnt, amiről most újabb részletek derültek ki.
A napokban ugyanis Hermen Hulst, a Guerilla Games társalapítója és a posztapokaliptikus világban játszódó Horizon rendezője interjút adott a GamesRadarnak. Miután az E3-as demóban főleg az akción volt a hangsúly, az interjú során Hulst a játékmenetről is beszélt, az ugyanis nem csak a gigantikus robotok levadászásában fog kimerülni. A Horizon: Zero Dawn RPG-elemekkel színesített akciójáték lesz, ötleteket pedig olyan játékokból merítettek, mint az Assassin's Creed- vagy a The Elder Scrolls-sorozat.
Megijedni azonban nem kell, a Horizonnak a kölcsönvett építőelemeket teljesen a saját képére fogja festeni, így ha egy skálán meg kellene határozni, hol is helyezkedik majd el a játék, akkor igazából a kapott élmény valahol félúton lesz az Assassin's Creed és a The Elder Scrolls között.
A Horizon: Zero Dawn valamikor 2016-ban debütál, kizárólag PlayStation 4-en.
Update! Egy kis érdekesség a SIGGRAPH 2015-ről, ilyenek lesznek a felhők a játékban:
Mi a.... miva'.... mi mi mi.... WTF?! Ááááá hagyjuk....
"Önmagában a testünk alkalmatlan a túlélésre a kütyüink nélkül még a legegyszerűbb természeti körülmények között is."
Mert nem kizárólag a testeddel élsz túl, hanem az eszeddel is (hangozzon bármily hülyén), ahogy rókakoma sem füvezik a fának dőlve, hogy "mer túlélő vagyok bazmeg, szarom le a tyúkokat". Ha kilöklek az erdőbe tavasszal, akkor csak magadra vess ha nem bírsz túlélni. Magyarán az állatvilágban sem a bunda, az agyar meg karmok teszik őket túlélőkké, hanem a maguk módján való gondolkodás (egy része ösztön) és az alkalmazkodás. Ezt te is meg tudod tenni. Vagy ha nem, hát béna vagy.
Egy dinó haszontalan, lassú, nehézkes és ideális célpont. Egy robot hadsereg nem óriási plazmákkal, gépágyúkkal harcolna hatékonyan, hanem kicsi nehezen sebezhető vírus szerű diverzáns egységekkel... :D
Én nagyon várom már ez a játékot, valami hihetetlen, hogy valami mindig is hiányzott az életemből és most végre megkapom.
Yanez ezt le kéne védetned. Yanez Quotes:
"Az ismeretlen elsőre mindig baromságnak tűnik."
"Az ismeretlen elsôre mindig baromságnak tûnik."
Ez a te kommentedre is jellemzô, hiszen olyan dolgokról írsz, amelyekre bôven megvan az esély, hogy a játék során magyarázatot kapunk. Ha meg majd, amikor kipörgettük, még mindig nem lesz válasz ezekre a dolgokra, akkor nyugodtan lehetlesz elôrukkolni eme hozzászólásoddal. :)
Ezen már én is toprengtem, de gondolom kitalálnak hozzá ésszeru magyarázatot.
Mi van ha a gépek ontudatra ébredtek, kipusztították az emberiséget, majd megprobálják lekopírozni az evoluciot? Hogy minek, azt még nemtudjuk, de biztosan kiderul.
"valami leesik a T-rex-ről, azzal lövöldözik a csaj, de ők ránk miért nem lőnek? "
A demot ha végignézted volna, a nagy t-rex már úgy jon be, hogy szitává lovi a csajt, aki egy kohalaom mogé ugrik.
"karakter kommentár, tipikus ps exkluzív játék "
WTF? Szoval a sony megkéri a fejlesztoket, hogy há´ hadd beszélgessenek már magukban a karakterek, mert az olyan jo?
Egyébként az Uncharted-en, és ezen kívul nem tudok másik sony exkluzív címrol, amiben a karakterek beszéltek volna magukban, de ha eszedbe jutna még egy, világosíts fel.
Szóval nekem bejön a dolog, csak kicsit logikátlan részletekkel, amikkel mindig teli van minden film vagy játék, de itt szemet szúróan furák, de legyen igazad és tudjuk be az újdonság varázsának, hogy így feltűntek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.