„A célunk nem pusztán az volt, hogy a színészi alakításhoz hasonló élményt adjunk vissza, hanem a teljes perfomanszt láthassuk viszont, annak minden érzelmi tartalmával.” nyilatkozta David Cage, a Quantic Dream alapítója és a Heavy Rain rendezője. „A Quantic Dreamnél biztosak vagyunk benne, hogy a jövő nextgen konzoljaira írt játékok kulcsa az érzelmek teljes kifejezése lesz, így nagy energiát fordítunk olyan technológiák kifejlesztésére, melyekkel néhány éven belül virtuális színészeket hozhatunk létre. A kifejezhető érzelmek skálájának bővítésével a játékok sokkal szélesebb körhöz szólhatnak majd. Ez a demo csak egy példa, hogy mire lesz képes ez a technológia, de remélem jól mutatja meg az ilyen irányú lehetőségeit a médiának, mely néhány éven belül el is terjedhet.”
Technikailag a „Szereposztás” a következő nextgen technológiákat vonultja fel:
- Teljes test és arc motion capture, beleértve a szemeket, pupillákat, valamint az ujjak és ajkak mozgását
- valós idejű könnyek
- valós idejű arc ráncozódás
- továbbfejlesztett bőr shader
- továbbfejlesztett renderelési technológiák (Depth of Field, Spherical Harmonics, és High Dynamic Range)
A Heavy Rain egy következő generációs konzolokra és PC-re szánt játék, melynek alapja az érzelmek kifejezése és az innovatív játékmenet. A „Szereposztás” az AGEIA (fizikai motor), a VICON PEAK (motion capture rendszer test és arcmozgás rögzítésére), valamint a Sony Computer Entertainment közreműködésével jött létre.
ha ez is olyan jó lesz mint a Fahrenhiet... akkor itt nagy durranás lesz! :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.