Tavaly februárban arról írtunk, hogy a BioShock-fejlesztője addigi formájában megszűnt, és a leépítések után csak 15 embere maradt - Ken Levine velük egy új formációt hozott létre a Take-Two berkein belül. Ám most, a hivatalos oldalra felkerült állásajánlatokból kiderült, hogy milyen játékon dolgozik az Irrational Games.
Levine-ék olyan designereket keresnek, akik már jártasak a nyitott világú játékokban, a poszt a Borderlands-szériát és a Middle-earth: Shadows of Mordort hozta el példaként. Ráadásul a jelentkezőknek elhivatottnak kell lenniük a narratívára kihegyezett belső nézetű lövöldék, vagyis az olyan címek felé, mint amilyenek a BioShock-játékok voltak.
Továbbá olyan minőségbiztosítási menedzsert is keres a stúdió, akiket érdekelnek a történet-vezérelt shooterek. Előnyt jelent, ha a pályázónak már van tapasztalata a windowsos játékokkal és a steames terjesztéssel is - ez nagyjából egybevág Levine korábbi nyilatkozatával, miszerint a jövőben a digitális játékok készítésére állnak rá.
Korábban már kiderült, hogy az Irrational új alkotását az Unreal Engine 4 hajtja.
A 2-es mar gyengebb volt, de meg tureshataron belul.
Az infinite viszont bazi lapos, semmilyen, sot sokszor gagyi, tucatjatek volt.
Ha tartjak magukat a gorbehez akkor inkabb alapitsanak zenekart...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.