Habár a Scaleboundnak eredetileg 2016 második felében kellett volna megjelennie, a Platinum Games legfrissebb blogbejegyzése szerint az Xbox One-exkluzív 2017-re csúszik majd. A tokiói stúdió szerint extra fejlesztési idő szükséges ahhoz, hogy meg tudják valósítani az "ambiciózus elképzeléseiket".
Noha a csapat szerint a fejlesztés remekül halad, és nagyon elégedettek az eddig tapasztaltakkal, a Scalebound az eddigi legnagyobb játékuk lesz, amit hihetetlen méretű változó világgal, ötletes multiplayerrel és akciódús harcokkal vérteznek fel.
Az alkotást eredetileg a 2014-es E3-on leplezték le, a játék felett a Bayonetta direktora, Hideki Kamiya bábáskodik. A Platinum Games megígérte, hogy idén még többet mutat majd a Scaleboundból.
Ez a játék engem teljesen hidegen hagy, ahogy a Monster hunter sem érdekelt soha.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.