A Dragon's Dogma producere, Minae Matsukawa a PC Gamernek adott interjúban elárulta, a fejlesztőcsapat tagjai gyakran beszélgetnek arról, hogy nem lenne rossz, ha folytatást kapna az eredetileg 2012-ben megjelent játék.
Matsukawa elmondta, hogy mindig öröm számukra, ha visszajelzéseket kapnak vele kapcsolatban, és miután a Dark Arisen PC-s portja kapcsán rengeteg hasznos rajongói megjegyzés futott be hozzájuk, ez megnöveli a lehetőségét annak, hogy elgondolkodjanak egy új részen.
A producer úgy véli, ha ez egyszer meg is valósul, akkor a fejlesztést mindenképpen az eredetit is készítő csapatra kellene bíznia a Capcomnak. Már csak azért is, mert a Dragon's Dogma Online miatt lényegében jó ideje változatlan formában tudnak dolgozni.
Persze az sem mellékes, hogy a rajongók tényleg szerették a játékot, így 2015. szeptember 30-ig bezárólag már több mint 2,3 millió Dragon's Dogma-játék fogyott - nyilván ez is kellő ösztönző lehet a Capcom számára. És ezek a számadatok csak emelkedni fognak, hiszen január 15-én PC-re is megjelenik a kaland.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.