A Titanfall 2 egyjátékos kampányában egy Jack Cooper nevű lövészt irányítunk, aki már nagyon szeretne egy saját titánt. Álma csakhamar teljesül, egy BT-7274-es robotot irányíthat egy szerencsétlen baleset következtében, de mindenek előtt egy új akkumulátorra kell szert tennie, hogy működésre bírja.
A neuro-link segítségével Jack bármikor kommunikálhat a titánjával, aki hasznos tanácsokkal látja el őt. A párbeszéd határozottan intim és sokszor elég vicces is. Ha például egy szakadék áll előttünk, többféle megoldás lehetséges, a siker esélyét mindegyik opciónál százalékban adja meg derék mechánk. Az egyik módszer szerint robotunk a kezébe kapja hősünket és átdobja a túloldalra. Ilyen egyszerűbb környezeti fejtörők gyakran feltűnnek majd a sztorimódban.
A készítők szerint a kampányban soha nem lesz két egyforma ütközet. Az újságíróknak bemutatott demóban egy ellenséges előőrsöt kellett megtisztítani. A játékosok választhatnak, hogy lopakodva cserkészik be azt, vagy távolról, egy mesterlövészpuskával leszedegetve a katonákat.
A saját stílusunknak és mozgásrepertoárunknak megfelelően nyomulhatunk, olyan fegyvereket használva, ami tetszik. Ha szeretnénk, kimászhatunk a titánból és gyalog haladhatunk előre. Falakon futhatunk és nagyokat ugrálhatunk. A szabadságérzet tehát igen nagy a Titanfall 2-ben.
Ami pedig a sztorimód hosszát illeti, a producer, Drew McCoy roppant biztató utalásokat tett. "Ez a leghosszabb kampány, amin valaha is dolgoztam." Az biztos, hogy a küldetések tartalmasak lesznek, egy-egy pálya teljesítése nem 10-15 percig tart majd.
A Titanfall 2 október 28-án érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.