A júliustól szeptemberig tartó három hónapos időszak során az EA 898 millió dollár bevételre tett szert, ennek az összegnek a 63 százaléka, azaz 566 millió dollár digitális csatornákon folyt be. Habár a kiadó 38 milliós veszteséget könyvelt el, ez lényegesen jobb eredmény a tavalyi év hasonló időszakának 140 milliós mínuszánál.
A cég vezérigazgatója, Andrew Wilson szerint a veszteség dacára "kiváló" negyedéven vannak túl, ami nagyban köszönhető a Battlefield 1 megjelenésének. A játékosbázis majdnem megduplázódott a Battlefield 4-hez képest, már ami a premiert követő első hét adatait illeti. Ráadásul ez a szám tovább növekszik majd, de azt nem árt tudni, hogy ténylegesen nem fogyott kétszer annyi példány a Battlefield 1-ből, mint az elődjéből.
A FIFA 17-tel 20 százalékkal többen játszottak a megjelenés hetében, mint a tavalyi résszel. A játékosok kétharmada próbálta ki a Journey névre keresztelt sztorimódot, emellett az Ultimate Team, a Madden NFL és az NHL-játékok eladásai is 15 százalékkal növekedtek.
Noha az elmúlt negyedévet nem befolyásolta, az EA reagált a Titanfall 2-t érintő kritikákra is. Mint ismert, a Respawn alkotása nem sokkal a Battlefield 1 után és az új Call of Duty előtt egy héttel került a boltokba. Azt maga Wilson is elismerte, hogy "van némi átfedés" a premierek között, de valójában három eltérő címmel van dolgunk. Az ünnepi szezonban az eladások megugorhatnak, továbbá a kiadónak hosszú távú tervei vannak a frencsájzzal, így a gyengébb rajt sem zavarja.
Emellett az EA megerősítette, hogy 2017 őszén érkezik a Star Wars: Battlefront II, amely "egy nagyobb és jobb világgal" operál majd, és az új filmekhez kapcsolódó tartalmakkal is fel fogják vértezni.
EA nem tiszta, de az EA acces által sok minden játszhatsz és kipróbálhatsz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.