Az idei GDC-n bemutatott Cellfactor: Combat Training című techdemó lassan felönti magára végleges formáját, s megmutatja: milyennek is kell lennie egy játék fizikájának.
Az idei GDC-n bemutatott Cellfactor: Combat Training című techdemó lassan felönti magára végleges formáját, s megmutatja: milyennek is kell lennie egy játék fizikájának. Érdemes végignézni a Cellfactor adatlapját itt a GK-n: többek között letölthetitek azt a bizonyos demót, vagy erős vas híján a videókat is megtekinthetitek róla. A videókat, melyeket szerte a világon több millióan töltöttek le. Hogy miért?
Akárcsak a Combat Training, úgy a Revolution is aktívan kihasználja majd az Ageia PhysX gyorsítókártyákban rejlő lehetőségeket, így eddig játékban sosem látott fizikával kényezteti el az egyszeri játékost. A játékban öt különböző világ szerepel majd, melyek mindegyikét totálisan átszabhatjuk - több ezer objektumát odadobjuk, ahova szeretnénk, s úgy amortizáljuk le őket, ahogy kedvünk tartja.
Az egy- és többjátékos módban egyaránt játszható gamma három játékmódot (Assault, Deathmatch és Physical Capture the Flag) vonultat fel sok-sok fegyver és jármű társaságában. Érdekesség, hogy olyan különleges erők is rendelkezésünkre állnak majd, melyek szintén a fizikára épülnek: például a Psi Rift segítségével rengeteg tárgyat emelhetünk fel és dobhatunk el, míg a Psi Wave közreműködésével hullámszerűen tisztíthatjuk meg a terepet. Megjelenés kizárólag PC-re, idén karácsonykor.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.