A State of Decay 2-t még a júniusi E3-on jelentették be PC-re és Xbox One-ra, a folytatás lényegét a négyfős kooperatív mód adja.
Az Undead Labs vezérigazgatója, Jeff Strain nemrégiben leült egy kicsit csevegni az IGN-nel, és elárulta, hogy a második részben sokkal nagyobb világban kell életben maradnunk. Az úriember tudja, hogy a rajongók már ki vannak éhezve az új infókra és sokan kilométernyi bejárható területre vágynak, de a pontos részletekről még nem nyilatkozhat.
Ami a kooperatív módot illeti, teljesen szabad kezet kap mindegyik játékos, ráadásul nem feltétlenül bölcs döntés fizikailag közel lennünk egymáshoz a társainkkal. Ha a helyzet úgy hozza, célszerű különválni, mint összezsúfolódni egy szűk helyen.
PvP továbbra sem lesz, viszont rengeteg dolog kihat az események alakulására. Nem csupán a zombikkal kell harcolunk, ha meghalunk vagy megölünk egy fontos NPC-t, az nem tesz jót a közösségünknek.
A tartalomgyártás sokkal könnyebb az Unreal Engine 4-nek köszönhetően. A megjelenés után is kapunk kiegészítőket a játékhoz.
A State of Decay 2-nek még nincs pontos megjelenési dátuma, de nagy eséllyel jövőre már játszhatunk vele.
Mármint nagyobb rakás szar? :P
Ha már túlélőjáték, akkor jó lenne ha lehetne olyan kapcsolatot kialakítani a karaktereinkkel hogy érdekeljen élnek-e vagy halnak, ennek pedig alapköve lenne hogy ne azt érezzem egy origami embert hajtogatok a kontrollerrel...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.