Javában zajlik a For Honor (konzolos alfatesztünk) PC-s verziójának zárt alfatesztje, és bár ilyenkor komoly titoktartási kötelezettsége van a résztvevőknek, így is akadt valaki, aki nem bírta megállni, hogy ne panaszolja el a Redditen, mennyire förtelmes a játék matchmaking-rendszere.
Merthogy a For Honor esetében a Ubisoft nem tervezett dedikált szervereket indítani, helyette a peer-to-peer megoldás mellett tette le a voksát a francia kiadó. Ez viszont azt eredményezi, hogy egyrészt nagyon lassú, mire sikerül játékostársat találnunk, másrészt ha sikerül is, gyakorlatilag azonnal megszakad a kapcsolat. Ha pedig a host is kilép, tulajdonképpen a partynak lőttek, mindent kezdhetünk újra.
A Redditen a rajongók azonnal petíciót indítottak a dedikált szerverek felállításáért, ami már csak azért is fontos lenne, mert a For Honor állandó internetkapcsolatot igényel majd, így nem fest túl jól, hogy a játék magját adó multiplayer mód gyakorlatilag használhatatlan.
A For Honor 2017. február 14-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. A megjelenés előtt lesz majd egy bétateszt is, addigra talán orvosolja a Ubisoft a problémát.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.