Mint ismert, a Dishonored 2 PC-s verziója korántsem volt hibátlan a premierkor. Noha a Void Engine az id tech 5 motorra épült, nem sikerül optimalizálni a megjelenésre, csak miután megérkezett a patch. A rajongókat aggasztja, hogy a fejlesztők Prey-jel is elkövetik ugyanazt a hibát, de kreatív direktor, Raphael Colantonio szerint nem kell félni.
Ő maga is elismerte, hogy botrányos volt a Dishonored 2 startja, de ahány konfiguráció, annyiféle hibalehetőség, nem sikerült mindent kiküszöbölni. A Prey kiemelt figyelmet kap, hogy a PC-s változat tényleg hibátlan legyen a premierre.
A teljesítményproblémák kapcsán Colantonio megemlítette, hogy mivel a Preyt a CryEngine hajtja, így teljesen más a kockázat, mint a Void Engine esetében. A Crytek technológiája nem mai darab, számos játékot fejlesztettek már rá, sokan ismerik.
"Ezúttal több figyelmet fordítunk a motorra, az biztos" - tette hozzá az úriember.
A Prey még idén napvilágot lát PC-n, Xbox One-on és PS4-en.
DEHOGYNEM!!!
Elég csak megnézni a többi játékukat.....Dishonored (2)...stb...könnyű a motorra fogni,(meg a különböző konfigokra ,konzolon is ótvar.)mondjuk nem mintha ez a motor sokkal különb lenne,de nem az a hibás.
Amúgy nem értem mit jelent az hogy "Ezek a Cryengine-t is képesek lesznek elszarni"? Hány játékuk lett eddig shit? Én egyről sem tudok... Arx Fatalis, Dark Messiah? Nem volt sok játéka az Arkane-nak, de azok mind ütöttek mint Damu Roland!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.