Visszafogott várakozás előzi meg a Nokia márka feltámasztását, az első publikus termék pedig egyelőre a kétkedőnek ad igazat: a finnek a "hazai" piactól nagyon távol, Kínában dobták piacra a visszatérő modellt, ráadásul igencsak kifogásolható specifikációkkal született meg a Nokia 6.
De miért éppen Kína? A cég kimondott célja lefedni a "felhasználók valós igényeit a világ különböző pontjain", Kína mellett pedig az 552 millió darabos értékesítési volumen szólt (amely ráadásul újra növekedő pályán van), így "stratégiailag fontos piac, ahol a prémium designt és a minőséget magasan értékelik a vásárlók". A Nokia márkát licencelő HMD Global a kínai JD.commal állapodott meg a disztribúcióról, így a telefon (egyelőre) kizárólag ebben a webshopban rendelhető.
Oké, de milyen maga a telefon? A további részletekért irány a HWSW!
Oké rákerestem és az MS eladta a Nokia nevet a finn HMD-nek tavaly májusban. Na arról lemaradtam.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.