Mint sok más játékból, így az Injustice 2-ből sem hiányozhatnak a mikrotranzakciók. A bunyós cím fórumán a NetherRealm illetékese megerősítette, hogy a játék valutáját Source-kristályoknak hívják. Ezekből csak kozmetikai cuccokat vásárolhatunk, játékmenetet módosító előnyökre nem fordíthatóak.
A másik érdekesség a Transform Gear-rendszer, amellyel a karakterünk kinézetét és cuccait cserélhetjük le egy másikra. Például Supergirlt Source-kristályokkal Powergirllé alakíthatjuk, de az ereje és statisztikája változatlan marad.
Ha egy karakterünk mondjuk eléri a 20. szintet, Source-kristályokkal egy másik karaktert is 20. szintűvé varázsolhatunk. Ez nem kötelező, és nem is befolyásolja a játékmenetet.
Természetesen valódi pénzbe kerülnek a Source-kristályok, de a pontos árat még nem árulták el a fejlesztők.
A minap bemutatkozott az új karakter, Firestorm is, aki tűzlabdákat hajigál és a lángalapú támadásokat erőlteti.
Az Injustice 2 május 16-án landol PS4-en és Xbox One-on.
Ezen a téren szerintem Ubisofték járnak legelőrébb, csak rá kell nézni a mostanában megjelent játékaikra. (Siege, Steep, For Honor, Wildlands)
Jo tudom az MK9ben azert meg voltak hajmereszto togyek es 20 centis derekak, de ujabban mintha realisabbak lennenek a noi karaktermodellek es ez jobban tetszik mint a sok Japan deformalt "noi ideal".
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.