Úgy tűnik, a Medal of Honor-sorozat ismét engine-váltáson esik túl - a jövőre megjelenő Airbornet is hajtó Renderware motort ezúttal az Unreal 3.0 váltja fel.
Úgy tűnik, a Medal of Honor-sorozat ismét engine-váltáson esik túl - a jövőre megjelenő Airbornet is hajtó Renderware motort ezúttal az Unreal 3.0 váltja fel.
(A kép csak illusztráció, a Renderware hajtotta MoH: Airborne-ból származik.)
(A kép csak illusztráció, a Renderware hajtotta MoH: Airborne-ból származik.)
CNN pénzügyi részlegén dolgozó munkatársak okoskodtak egy keveset, s hosszas eszmefuttatás során arra jutottak, hogy a következő - természetesen még bejelentetlen - Medal of Honor-rész illetve egy eddig szintén titkos projekt alatt fog elsőként dübörögni az EA által nemrégen megvásárolt Unreal Engine 3.0. Mindezen következtetésekre azután derült fény, miután a srácok megfigyelték, hogy milyen hatással volt a Criterion nevű csapat megvásárlása az EA elkövetkezendő projectjeire - az előbb említett fejlesztő az atyja például a Renderware motornak is.
kész
itt meg ha szerencséd van jimmy a felcser odaér és ha pedig odaér de későn akkor belehalunk a sérülésbe
Az EA pedig megvásárolta az UE3-at, de ez nem jelenti azt, hogy csak ezzel adnak ki játékokat. ;) Megmarad a Renderware több játéknál, csak kiegészítik az UE3 képességeivel. Ezt Mark Rein mondta, utána lehet nézni a FiringSquad oldalán. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.