Február végén jelentettük, hogy 915 ezer PlayStation VR talált gazdára eddig, amivel a Sony elégedett és piacvezető ugyan, viszont az iparági szereplők ennél lényegesen jobb teljesítményre számítottak előzetesen. Valószínűleg érzi a Sony is, hogy van hová fejlődni, a Wall Street Journal jelentése szerint ugyanis arra készül, hogy játéktermekben és vidámparkokban fogja népszerűsíteni a kiegészítőt.
A lépés oka épp az, hogy a VR-szemüveg a vártnál lassabban terjed, és az előkészületek már meg is kezdődtek: a Sony létrehozott egy csapatot az új területek feltérképezésére, és először Japánban fogja így népszerűsíteni a PlayStation VR-t. A cél természetesen az lenne, hogy a játékterembe vagy vidámparkba járó játékosok kipróbálhassák a kiegészítőt, és otthonra is vegyenek egyet.
Ez egyébként azért is érdekes, mert több cég is próbálkozik hasonlóval - ha nem is ebből a célból. A Starbreeze VR-szemüvege például kizárólag így lesz elérhető, de az egy drágább és hardveresen lényegesen jobb szemüveg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.