Pár napja vált elérhetővé konzolokra a Prey demója, melyben a játék elejébe nézhettek bele, ha letöltitek a klienst. A Digital Foundry is ránézett a próbaváltozatra, tapasztalataikat videóban osztották meg.
A konzolos CryEngine-es játékok teljesítménye általában hagy némi kívánnivalót maga után, elég csak a nemrég megjelent Sniper: Ghost Warrior 3 ötperces töltögetéseire gondolni. Szerencsére az Arkane által fejlesztett Prey esetében nincsenek nagyobb technikai jellegű problémák. A cím stabil 30 fps-sel fut mindkét konzolon, egyedül Xbox One-on volt némi lassulás egy füves területhez közeledve. A töltési idők csak a pályák között nyúlnak egy percnél hosszabbra, egy-egy elhalálozás után másodpercek alatt visszakapjuk az irányítást.
A legkomolyabb hiba a játékkal, hogy PS4-en késve reagál a program a kontroller gombnyomásaira, amitől a célzás, sőt maga a nézelődés is nehézkessé válik. Szerencsére a fejlesztők tudnak a hibáról és ígéreteik szerint a teljes változat érkezésééig megoldják a problémát.
A Prey május 5-én jelenik meg Xbox One-ra, PS4-re és PC-re - utóbbihoz a gépigényt erre találjátok.
Az elozo Prey-el nem jatszottam, szoval nem tudom ennek egyaltalan van-e koze az elozo reszhez.
De az biztos hogy én jól fogok szórakozni amikor játszom a játékkal. :)
Jah persze,a konzolok a hibások...de lehet meg kéne már nekik tanulni játékot programozni+fejleszteni-nem a víz a hülye ha a kacsa nem tud úszni.
"a fejlesztők tudnak a hibáról és ígéreteik szerint a teljes változat érkezésééig megoldják a problémát."
ami május 5 ugye! évekig nem csinálták meg majd most 5 nap alatt kész lesz....ne etessenek már...a demo "egyszarűen" játszhatatlan és nem csak a hibák miatt,hanem maga a játék egy kalap szar.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.