A cégtől származó első információk szerint a SteamVR új verziója először a játékteret bővíti majd ki számottevően - ezzel azonban nem elsősorban az otthoni játékosokat veszi célba, sokkal inkább a vállalati szegmens előtt nyit meg új lehetőségeket.
A fejlesztésekről a cég a SteamVR Tracking licencelőinek írt levelében számolt be, amelyet weboldalán is közzétett. Ebből kiderül, hogy a vállalatnál már készülnek a következő generációs külső követőegységek, vagyis bázisállomások, amelyek kapcsán a gyártó már a szöveg elején megjegyzi, hogy azok már nem működnek majd a TS4231 szenzorokra építő VR-headsetekkel, azt pedig külön kiemeli, hogy a jelenleg kapható HTC Vive-okat sem támogatja majd a megoldás. A Valve szerint megjelenéskor a SteamVR Tracking 2.0 platform két összehangolt bázisállomást támogat majd, de a cég ezt még a jövő év első felében négyre tornázza fel. A négy állomás együtt tekintélyes, 10x10 méteres területet fed le - ez azonban a későbbiekben még tovább bővülhet, a Valve jelenleg is vizsgálja a több szenzor hozzáadásának lehetőségét.
Érdekelnek a további részletek? Olvasd el a teljes cikket a HWSW-n!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.