Habár a nyeresége a részvényenkénti 26 centről 25 centre esett vissza, rekordbevétellel zárta a szeptemberrel véget ért negyedévet az Activision Blizzard. A cég forgalma 1,57 milliárd dollárról 1,62 milliárd dollárra nőtt, ebből pedig több mint egymilliárd dollárt köszönhet a digitális csatornáknak az óriáskiadó.
A Candy Crush Saga jól teljesít, a játékostábora először nőtt 2016 első negyedéve óta, és remek rajtot vett a Destiny 2 is. A játék időarányosan a legjobban fogyó konzolos cím lett az Egyesült Államokban, és különösen meglepő, hogy az eladások felét az online üzleteken keresztül bonyolította le a cég, ami szintén házon belüli rekord.
Emellett a Blizzard-játékok is remekelnek, éves viszonylatban a Hearthstone és az Overwatch is növelni tudta az aktív felhasználóinak havi számát.
A cég az év végére 6,68 milliárd dolláros bevételt vár.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.