A 2017-es év több szempontból is mérföldkőnek számít a Steam életében. Folyamatosan növekedett az egyidejűleg jelenlévő játékosok száma: áprilisban átlagosan 14 millió, októberben 16 millió felhasználó jelentkezett be a szolgáltatásba. November 25-én újabb rekordot döntött a Valve rendszere: 17,6 millióval tetőzött az egyidejűleg online jelenlévők száma.
Összesen 6,8 millióan töltötték az idejüket különféle játékokkal. Ebben az időszakban a PlayersUnknown: Battlegrounds volt a legkedveltebb cím a maga 3 millió játékosával, a második a DOTA 2 volt, amely majdnem elérte az 1 milliót. A dobogó harmadik fokára a Counter-Strike: Global Offensive állhatott fel.
A Steamnek minden esélye megvan arra, hogy még idén elérje a 18 millió egyidejűleg jelenlévő felhasználót - főleg az ünnepi időszak lehet érdekes, különösen , hogy a Bluehole Battle Royale-játékának végleges verziója is decemberben élesedik.
Szerintem szinte MINDEGYIK Early Access cím szenved attól a fatális hibától hogy rettenetesen rövid távon megy a tervezés és mindent arra raknak fel hogy mit fognak implementálni a következő héten. És ennek lesz az az eredménye hogy egy tucat alap fegyver implementációja már nagy izzadságot fog jelenteni és egész fejlesztés alatt ezzel fognak szenvedni.
Szerintem ez a magyarázat arra hogy egy valve/blizzard játékban ezzel ellentétben olyan dolgok mint a láthatatlanná váló hátbadöfős álruhás kém nem csak játszhatatlan prototípus szintre jutottak el.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.