Idén nagyjából 5,5 millió darab játékosoknak szánt notebook talál gazdára - állítja a Digitimes. A tajvani lap az NVIDIA által értékesített mobil GeForce-videokártyák eladási adataiból indult ki, amely márka jelenleg ötből négy értékesített gamer PC-ben van jelen. A magazin megjegyzi, hogy az asztali PC-s alaplapokhoz hasonlóan a gamer notebookok piacán is az ASUS áll az első helyen, amelyet az MSI követ. A két vállalat ugyanakkor nem ülhet a babérjain, a piacon ugyanis egyre komolyabb konkurenciaharc van kibontakozóban, amely hosszabb távon megnehezítheti a két tajvani gyártó dolgát.
Az egyik potenciális ellenfél a különféle gamer termékekre specializálódott Razer. A szingapúri központú cég számos kiegészítővel van jelen a piacon, különféle perifériák, tehát egerek, billentyűzetek, illetve fejhallgatók mellett pedig már játékosoknak szánt okostelenfonnal is előrukkolt a cég, és természetesen a gamer közösséget célzó notebook sem marad ki a kínálatból. A Digitimes szerint a Razer lehet az ASUS és MSI legnagyobb kihívója, amely a csatához egy tőkeinjekciót is kapott a közelmúltban egy hongkongi milliárdos iparmágnástól, Léj Ká-szingtól.
Kíváncsi vagy, mi a helyzet az európai piacon? Olvasd el a teljes cikket a HWSW-n!
Asztali gépet meg 250k-ból kihozol! 1050Ti-vel meg egy i5-tel.
A laptopokat meg azért veszik mert kompakt hordozható, mindenre használható.
Tudom, hogy valakinek szüksége van rá. De mivel trendi sokan megveszik azért, mert... trendi. De igazából az asztalra van téve 24/7 egy külső monitorra kötve. Ezt sohasem fogom megérteni... de persze mit szólok én más szokásaiba. Csak kérlek akkor ne panaszkodjatok. :(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.