A SportBusiness Journal szerint 90 millió dollárt érhet a Blizzard és a Twitch megállapodása, amely ezzel az eSport-történelem egyik legzsírosabb üzlete lehet.
Az egyezség értelmében a következő két évben a Twitch kizárólagosan közvetítheti a szerdán indult Overwatch League szezonbéli és szezon utáni meccsei, mellette csak az Activision-tulajdonban lévő MLG.tv-n lesz "fogható" a mérkőzések fele. A Twitch angolul, franciául és koreaiul közvetít.
Ehhez fogható üzletet csak a Riot Games és a BAMTech kötött, igaz, fejlesztési célokból: a League of Legends-csapat 300 millió dollárért írt alá hét évre a BAMTech-kel.
Overwatchban az a helyzet, hogy folyamat dolgoznak a hősökön. Lehet mondani, hogy bizonyos karik nagyon op-k, de ez erős túlzás. Pl ott van Mercy. Olyan szinten nerfelik, hogy már csak nevetni tudok rajta. Első variánsban ugye a rez volt az ulti. Tényleg baromi frusztráló tudott lenni miután nagynehezen legyurtetek a másik csapatot, huss Mercy bereppent, és bamm nyom egy 4 emberes rezt. De együtt éltünk vele. Megkerestük a mercyt vagy eltoltuk a mi resunket. A játék működött, szórakoztató volt. Sokszor mondják, hogy ez op az op, ami annyira nem igaz. Vagyis lehet hogy az, de nem fedi az OVER kifejezést. Mert nem olyan hude gamechanger módon op semmi sem. Nincs olyan karakter ami teljesen hasztalan és senki nem játsza, vagy olyan ami annyiradehudejo hogy mindig kell belőle egy a csapatba. Abszolút jó a helyzet. Amit felhoztal, hogy mondjuk valasztasz egy karit és lehurrognak, hogy azt aztán neee, az sajnos egy a Communitybe égett rossz reflex, mivel mondjuk rengeteg rossz widowval, vagy hanzoval találkoztak, akik aztán tényleg egy killt annyit nem csináltak. Meglátnak egyet es egyből agyfaszt kapnak. Én mondjuk nem, én megvárom hogy teljesítenek, aztán utána kapok agyfaszt, de akkor is igyekszem kedvesen kérni a cserét. Annál rosszabb nincs mikor vita van a csapatban. Kb ott bukta is az egész. Innen is üzenem minden hazai ow játékosnak, legyetek kedvesek, nehéz, de Megéri.
Jól látható, hogy az ellenfeleim között 164 meccs alatt 2-2% játszott a két gyenge kaszttal.
Az Overwatchról frisset nem tudok mondani, mert tavaly nyáron játszottam vele utoljára, de régen például a Lucio nerf előtt minden csapatban volt egy, ha pedig Widowmakert, Torbjörnt vagy Symmetrát választottál(a buff előtt persze), akkor elküldtek melegebb éghajlatra.
Nyilván azóta sokat változtak a dolgok, de meglepődnék ha most nem lennének ilyen dolgok a játékban.
szerintem tökéletes választás e-sport-nak pont ezek miatt, bár tény hogy az Acti-Blizz nem kicsit tolja túl ( 20 millió hogy indulhasss, haha...)
Szerintem ahhoz, hogy a Blizzard játékai kompetitívek legyenek, a fejlesztőknek meg kellene tanulniuk egyensúlyt teremteniük a játékaikban és a véletlenre épülő dolgokat pedig kukázniuk kellene.
Én eddig úgy vettem észre, hogy nem az egyensúlyra törekednek, hanem néhány hőst/kasztot/akármit annyira felerősítenek, hogy hülyeség nem őket választani, párat pedig annyira legyengítenek, hogy kinevetnek ha azt választod. Ezt pedig havonta/félévente ismétlik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.