Warhammer Vermintide 2 - gyengülnek a patkányok

  • Írta: sirdani
  • 2018. április 6.
  • Letöltés
Link másolása
A hatalmas népszerűségnek örvendő kooperatív játék készítői végre meghallgatták a játékosok kéréseit, és a legújabb patch-csel lejjebb csavarták a játék nehézségét. Azt azonban biztosra vehetjük, hogy így sem lesz könnyű dolog a patkányirtás.

1.0.5-ös verziószámmal megjelent a Warhammer: Vermintide 2 vadonatúj frissítése, mely teljes egészében megváltoztatja a játék nehézségét. A hír sok játékos számára boldogságra adhat okot, hiszen a Fatshark által készített remekmű megjelenéskor sokak számára inkább bosszúságot, mintsem felhőtlen élményt hozott, mivel a játék rendkívül nehéznek bizonyult.

A háromnapos tesztelési fázison átesett patch erre hoz orvosságot: az öt választható főhős fejlődési vonalát átdolgozták, számos képességet és tulajdonságot változtattak meg, csökkentették a baráti sebzést, illetve gyengítették a legtöbb speciális ellenséget, legyen szó akár a hátunk mögé állandóan mágikus örvényt kavaró Blightstormerekről, vagy a túlságosan erős páncélt viselő Chaos Marauder egységekről.

A javítás megváltoztatja továbbá a különböző nehézségi szintek teljesítésért kapott tárgyak maximális erőszintjét, így a „Veteran” nehézségi szinten a korábbi, maximálisan 200 pont erősségű felszerelés helyett, most már 300-as eszközöket is összegyűjtenünk. Emellett a ládákkal kapcsolatban is immár jóval engedékenyebb a szabályok: gyakrabban találkozhatunk „Legend” fokozatú kincsekkel, valamint a „General’s Champion” és az „Emperor’s Champoin” kincsek is értékesebbek lesznek.

Ugyanakkor biztosak lehetünk abban, hogy a Fatshark mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy a játékosok a lehető legtökéletesebb élményben részesüljenek a játék során: elég csak az április 1-jén bejelentett „Mute Kerillian” DLC-re gondolnunk, melynek segítségével 1,99 dollárt kifizetve kikapcsolhatjuk Kerillian idegesítő megjegyzéseit a játék során…

3.
3.
sirdani
Igazatok volt, köszönöm szépen, hogy szóltatok, javítottam a cikket.
2.
2.
Terawatt
#1: Pontosan. "Chest rewards from Veteran difficulties will be capped at 300 Hero Power, up from 200."
1.
1.
Khaszás
Lehet félre értek valamit "A fő probléma a javítással azonban a különböző nehézségi szintekhez szükséges minimálisan felszerelési pont. Ugyanis, míg korábban a „Veteran” nehézségi szinthez elegendő volt 200 pont erősségű felszerelés, most már 300-at kell összegyűjtenünk. Ráadásul hasonló mértékben növekedett az összes szint elvárása is." Javítsatok ki ha tévedek de erről szó sincs szerintem :D a veterán után kapott jutalom ládából eshető hero power limitjét emelték meg 300-ra pont azért hogy akinek esetleg nehezebben megy a játék veterán szinten is össze tudja szedni a maximum powert és ezáltal könnyebben kezdje el a championt vagy a legend szintet. Mivel eddig veteránon max 200ig esett és csak champ vagy legend szinten esett felette tehát kötelezve voltak rá a játékosok hogy nagyobb szinten tolják ha azt akarták hogy erősebb cuccuk legyen.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...