A karácsony utáni pangás után lassan ismét felpörög a videojáték-piac. Február 15-én, csak azon a napon olyan címek érkeznek majd, mint a Far Cry: New Dawn, a Crackdown 3, vagy a Jump Force. A Deep Silver pedig szintén ezt a napot karikázta be, így a játékosok pénztárcáiért folytatott harcba beszáll majd a Metro Exodus is, pont egy héttel megelőzve az Anthemet.
Nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy egyszerre ennyi AAA-címmel lépjen versenybe egy játék, az Exodus kiadója azonban teljes mértékben megbízik abban. S habár tény, hogy a Far Cry: New Dawn posztapokaliptikus shooterként valamelyest hasonló kategóriában indít, és a Crackdown 3-nak továbbra is megvan az xboxos keménymagja, az idén trilógiává váló Metro is saját, hűséges játékosbázissal rendelkezik. Huw Beylon, a Deep Silver nemzetközi brandmenedzsere határozott, pozitív hangulatban adott interjút ezzel kapcsolatban a GamesIndustry.biznek.
"Nagyon meg vagyunk elégedve a játék minőségével, így nem akarjuk halogatni a megjelenést" - mondta Beylon. "Egy tartalmas, sztori által vezérelt élményt nyújtunk. Én úgy gondolom, hogy a Metro Exodus természetes közönségét azok alkotják majd, akik imádták a Horizon: Zero Dawnt, vagy a The Witchert. Ez egy felnőttekhez szóló, komoly, érett single player élmény lesz, ahol a történet központi szerepet játszik. Mostanában reneszánszukat élik az efféle játékok."
"Bizonyos szempontból elmondható az, hogy a Far Cry konkurens lehet, hiszen az is egy posztapokaliptikus világban játszódik, de szerintem sekélyes lenne összehasonlítani a két játékot. Úgy gondolom, hogy a játékosok belátják majd, hogy a Metro egy gazdag, hihető világot kínál majd, mély történettel. Lehetőségünk volt Dimity Glukhovskyval együtt dolgozni, ez pedig írói szempontból rengeteg haszonnal jár. Ha a felszín alá ásunk, beláthatjuk, hogy az Exodus stílusát tekintve nem hasonlít egyetlen játékra sem a mostanában megjelenő címek közül."
Bármilyen játékról is legyen szó, ahogy azt már említettük, a nagy konkurencia semmiképp sem sem kedvez az első néhány hét eladásainak. Beylon mégis nagy önbizalommal zárta az interjút ezekkel a kérdésekkel kapcsolatban: "Nyilván nem mondhatjuk meg a fogyasztóknak, hogy mit vásároljanak meg, mindenki saját maga dönti el, hogy melyik játékot érzi 'kihagyhatatlannak'. Mi csupán annyit tehetünk, hogy a lehető legjobb játékot készítjük el, valamint megadjuk a neki járó marketinget is. Nem bonyolódhatok részletekbe a kereskedelmi elvárásokkal kapcsolatban, de annyit elmondhatok, hogy nagyon meglepne, ha az Exodus nem teljesítene jobban az elődeinél."
az ubisoft why vicc
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.