Korábban már beszámoltunk az Anthem megjelenését megelőző kétkörös demóról, melynek zárt körű változatát a mai naptól érhetik el az előrendelők és az Origin Access-tagok. Az EA és a BioWare nem fukarkodtak a játék marketingkampányával, de úgy tűnik, arra mégsem számítottak, hogy mekkora érdeklődés lesz a látványos akció-RPG iránt. A demó első körére szánt szerverek ugyanis egyik pillanatról a másikra beteltek, így okkal bosszankodhatnak azok, akik idejekorán tették le a pénzüket a játékra annak érdekében, hogy minél hamarabb Javelin-páncélt ölthessenek.
A játék közösségi menedzsere egyébként Twitteren jelezte, hogy tudnak a problémáról és gőzerővel dolgoznak a megoldáson. Az európai esti csúcsidő persze nem fog sokat segíteni a helyzeten, de ha minden jól megy, akkor előbb-utóbb mindenki befér majd. Reméljük, hogy február 1-jén nem lesz ilyen probléma, amikor is tényleg megnyílnak a gátak - ekkor kap ugyanis mindenki ingyenes hozzáférést a demóváltozathoz.
A végleges megjelenés sincs már nagyon messze, az Anthem ugyanis február 22-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
https://www.youtube.com/watch?v=n3lM_ODmZD0
Amúgy no offense. Csak érted.
Egyébként konzolon (Pro-n legalábbis) még csúnyácska is sajnos, tele van nyomva szép csili-vili effektekkel, aminek többek között a textúrák a karaktermodellek és a LoD látják kárát. A Fort Tarsis ránézésre átlag 20 FPS-sel fut, de küldetésen is hajlamos belassulni akció közben. Nem értem az EA-t, tudtommal ez alatt is Frostbite döcög, de amíg a Battlefield/Battlefront játékaikban konzolos mércével nézve elképesztő mennyiségű testreszabhatósági lehetőséget nyújtanak a játékosnak, mind az irányítást, mind a grafikát, UI-t illetően, itt még egy motion blur slidert sem sikerült betenni. A játék fent említett teljesítményével a hub pedig elég hányinger kategória tud lenni így, akárhányszor megmozdul az ember. (Teljesen kikapcsolni nem szeretem.) Én nem hiszem hogy lehetetlen lenne ezeket implementálni.
Továbbá baromi sokszor (és sokat) tölt a játék, a küldik teljesen fel vannak szeletelve. Mondjuk ez csak elsőre lesz zavaró, és szerencsére át is lehet nyomni őket, de fölöslegesen sokat és magától értetődő dolgokat is meg akarnak tanítani a játékosnak. (Menu Tutorial, Map Tutorial, Social Tutorial - komolyan?)
És ez mind azért szomorú, mert a gunplay tényleg nagyon szórakoztató lett, a hangeffektek kurvajók, érezni a fegyverek erejét, a világ (távolról) gyönyörű, a Shaper architektúra is jól néz ki, az animációkkal sincs semmi gond, plusz egyelőre még a sztori is érdekesebb annál, mint amire számítottam. Ergó úgy néz ki, hogy a pillanatnyi technikai katasztrófa alatt egy élvezetes játék bújik meg, de így jelenlegi formájában ez egy vicc. Az lenne a minimum hogy kijavítják, és meghosszabbítják még egy pár nappal.
A Dreams, aminek szintén nemrég indult a bétája, illetve a napokban osztottak egy újabb adag kulcsot ki, egy álom ehhez képest. (Pun intended.)
Ezen felül maga a sok grindelés.
De az ötlet nem rossz, változnak az igények, manapság a látvány a lényeg a játékok és a filmek nagy részénél, ez van ezt kell szeretni vagy keresni mást.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.