Csak, hogy érzékeltessük, mégis milyen összegekről van szó a Super Bowl reklámszünetében, a műsor sugárzásáért felelő NBC-n egy 30 másodperces reklámidőért 4,5 millió dollárt, vagyis átszámolva durván 1,25 milliárd forintot kell fizetni. A „We All Win” címmel ellátott - a jelenlegi verzióhoz képest némileg megvágott - reklám pontosan egyperces lesz, szóval az ára ennek megfelelően meg fogja haladni a 2 milliárd forintot.
De pontosan mi is az az Xbox Adaptive Controller? Az eredetileg még tavaly májusban bemutatott eszköz egy olyan speciális vezérlő, melyet direkt a fogyatékkal élő játékosok számára terveztek. A vállalat reményei szerint az Adaptive Controller segítségével mentális és fizikai állapottól függetlenül minden embernek lehetősége lesz rátalálni a játékok nyújtotta boldogságra.
Az Xbox Adaptive Controller két hatalmas és teljesen szabadon beállítható gombot tartalmaz, emellett négy kisebb iránygombot, illetve 19 jack-bemenetet, melyek segítségével a legkülönfélébb segédeszközöket is csatlakoztathatjuk. A szerkezet egyébként a speciálisan kialakított csomagolásával együtt nyár óta rendelhető a Microsoft Store felületén 99,99 dolláros áron.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.