Tegnap éjszaka elérhetővé vált az Anthem legújabb javítócsomagja, az 1.1.0-s sebtapasz, ami amellett, hogy behozott egy Strongholdot, a Sunken Cellt, rengeteg problémát és hibát is orvosolt. Bekerült egy csomó áramvonalasítás is, így például a Strongholdok és Freeplay közben is elérjük a Forge-ot, vagyis szabadon kezelhetjük akció közben is a felszerelésünket. Végre nem kell folyamatosan visszatérnünk a bázisra egy küldetés végén, hanem azonnal indíthatjuk is a következőt, továbbá a Contractok feladatait már a menüből is elérjük.
Régóta várt frissítések ezek, de ami ennél is fontosabb, hogy a játék vezető producere, Ben Irving és a live service-ért felelős főnök, Chad Robertson a Redditen egy hosszú bejegyzésben arról számolt be, hogy a korábbi ütemterv szerint a mostanára ígért tartalmak közül gyakorlatilag semmit sem kapunk meg. A prioritás a játék olyan állapotba hozása, ahogy egyébként a premier napján meg kellett volna jelennie, így inkább a hibák javítására és további áramvonalasításokra koncentrálnak.
Ez azt jelenti, hogy ki tudja mikor kapják meg a rajongók a beígért Cataclysm eseményt, ami lényegében az első négyfős komolyabb raid lenne, ami a történetet is továbbszövi. Emellett késik a mastery-rendszer, az újabb Freeplay-események, a heti Stronghold-kihívások, a céhek rendszere, a ranglétra és az új legendary küldetések is.
Irvine elmondta, ahhoz, hogy a játék jövőjét a megfelelő irányba tereljék, először mindenképpen a hibák javítására és újabb változtatásokra van szükség. Tudják, hogy ez egy hosszú folyamat, de hiszik, hogy az út végén az Anthem egy szuper játékká válhat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.