Anthem - csúsznak az Act 1 beígért újdonságai

  • Írta: Shifty
  • 2019. április 24.
  • Hír
Link másolása
Az Anthem premierjét követően a BioWare kiadott egy ütemtervet, ami a játék későbbi tartalmainak tervezett megjelenéseit foglalta össze. Az áprilisra és májusra datált adalékokból azonban gyakorlatilag semmi sem készül el.

Tegnap éjszaka elérhetővé vált az Anthem legújabb javítócsomagja, az 1.1.0-s sebtapasz, ami amellett, hogy behozott egy Strongholdot, a Sunken Cellt, rengeteg problémát és hibát is orvosolt. Bekerült egy csomó áramvonalasítás is, így például a Strongholdok és Freeplay közben is elérjük a Forge-ot, vagyis szabadon kezelhetjük akció közben is a felszerelésünket. Végre nem kell folyamatosan visszatérnünk a bázisra egy küldetés végén, hanem azonnal indíthatjuk is a következőt, továbbá a Contractok feladatait már a menüből is elérjük.

Régóta várt frissítések ezek, de ami ennél is fontosabb, hogy a játék vezető producere, Ben Irving és a live service-ért felelős főnök, Chad Robertson a Redditen egy hosszú bejegyzésben arról számolt be, hogy a korábbi ütemterv szerint a mostanára ígért tartalmak közül gyakorlatilag semmit sem kapunk meg. A prioritás a játék olyan állapotba hozása, ahogy egyébként a premier napján meg kellett volna jelennie, így inkább a hibák javítására és további áramvonalasításokra koncentrálnak.

Ez azt jelenti, hogy ki tudja mikor kapják meg a rajongók a beígért Cataclysm eseményt, ami lényegében az első négyfős komolyabb raid lenne, ami a történetet is továbbszövi. Emellett késik a mastery-rendszer, az újabb Freeplay-események, a heti Stronghold-kihívások, a céhek rendszere, a ranglétra és az új legendary küldetések is.

Irvine elmondta, ahhoz, hogy a játék jövőjét a megfelelő irányba tereljék, először mindenképpen a hibák javítására és újabb változtatásokra van szükség. Tudják, hogy ez egy hosszú folyamat, de hiszik, hogy az út végén az Anthem egy szuper játékká válhat.

10.
10.
Heldengeist
#9: Kiugrott belőle már mindenki. Ez a csapat már csak nevében BioWare. A nagy kiadóknak eladott stúdiók mindig így járnak. A felvásárlást követő néhány évben a kulcsemberek kiválnak és egy másik, lehetőleg független stúdióhoz csatlakoznak vagy újat alapítanak.
9.
9.
GAMEROD
Süllyedő hajót nem éri meg foltozni, többet ér kiugrálni.
8.
8.
GemForge
A BioWare megint eléggé jó úton halad... :S Mondjuk nálam az MDK 2-vel voltak a csúcson...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...