A Microsoft tegnapi konferenciáján debütált a From Software és George R. R. Martin egy ideje már pletykált közös játéka, az Elden Ring. Hidetaka Miyazaki a show után interjút adott az Xbox Wire-nek, így jó pár izgalmas részlet is kiderült a játék kapcsán.
Az interjúból megtudtuk, hogy a játék fejlesztését már akkor elkezdték, amikor befejezték a Dark Souls 3 DLC-jének a munkálatait, illetve belekezdtek a Sekiro: Shadows Die Twice fejlesztésébe. Az Elden Ring ezúttal visszatér a Dark Souls-féle irányhoz, legalábbis hangulatát tekintve ugyanazt a sötét, fantasy irányvonalat kapjuk. Ennek, illetve a mítosz kialakításában jut komoly szerep a Trónok harca-regények írójának, George R. R. Martinnak, a From Software ugyanis sosem volt erős a történetmesélésben, és ezen most szeretnének változtatni. Éppen ezért egy sztorivezérelt, jobban elmesélt kalandot kapunk, ahol nem közvetlenül a játékosra hárul a háttérinformációk összegyűjtése, hanem fókuszáltan megkapunk mindent, amiből kiderülnek a főbb részletek. Jobban kiteljesednek a drámai elemek és a karakterek hátterei is.
Mindezt egy nyitott világot járva kapjuk majd meg, az Elden Ring ugyanis igyekszik szabad kezet adni, így mind a felfedezésben, mind a harcokban ránk lesz bízva, hogyan haladunk előre és hogyan vívjuk meg a csatáinkat. Ez utóbbiról Miyazaki elárulta, hogy itt is inkább a Dark Souls-féle vonalat követik, így a kihívás is ahhoz lesz hasonló, az alapok is onnan lesznek átemelve, de azért a Sekiro harcrendszeréből is megörököl a játék ezt-azt.
Karakterünk személyreszabásában elég nagy szabadságot kapunk, állítólag sokkal nagyobbat, mint a Dark Souls-játékokban, illetve különböző fegyvereket és a mágiát is bevethetjük ellenfeleinkkel szemben. Fontos lesz, hogy ezeket megfelelő stílusban és stratégia mentén alkalmazzuk, és ebben is komoly szabadságot kínál majd a játék.
A játék PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra készül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.