Közeledik a Control megjelenése, a Remedy pedig lassan napi szinten önti a nyakunkba a játék újabb látnivalóit. A mostani felvétel nem lő le semmit, viszont a játék intenzív harcrendszerét ismét megvillantja.
A Control augusztus 27-én érkezik PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Ötletesnek tűnik az alapkoncepció,de ilyen grafikát láttunk már máskor is.
Nagyon fluid a gameplay, jól adagolja az egyébként elég egyszerű platformer, „logikai” elemeket, és a tűzharcokat. Azért nem érdekelt eddig, mert attól tartottam, hogy nekem sok lesz ez a tér-idő variálást a spéci természetfölötti képességekkel. De nem az. Mondjuk én harcoknál nem használok spéci képességeket, habár nyilván azért van, hogy javarészt ezeket használva érvényesüljünk, én mégis inkább választom a klasszikus fedezékalapú gunfight-ot egy szál pisztollyal. Mert így is lehet, és működik így is a játék, nem erőlteti rám a képességek használatát. Ahol meg muszáj használni ott sem zavaró, nem túl sok. Legalábbis a QB esetében.
Most már érdekel a Control is, de tartok tőle, hogy itt már tényleg sok lesz nekem a tér-idő variálás, a természetfölötti dolgok. Ha jól láttam korábban itt már lehet majd repülni is, és talán túl nyomasztó lesz a hangulat. De most már kezd érdekelni mi lesz ebből. A mostani videóban a gunplay nekem bejön, annak ellenére, hogy aki játszott vele nekem nem tetszően túl sokat táncikált, ugrált és rohangált mint a mérgezett, de gondolom lehet azért ezt máshogy is játszani.
Persze ha Hideo Kojima neve lenne a címe felett nem az hogy Remedy akkor már mindenki év játékának titulálná...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.