A Day of Dragons egy frissen alakult fejlesztőcsapat, a Beawesome Games munkája, és lényegében egy sárkányszimulátort takar: a játékban az a feladatunk, hogy felneveljünk egy sárkányt, a túlélősdi pedig egy hatalmas nyitott világban játszódik, ahová más játékosok is csatlakozhatnak.
A Beawesome csapata szeptember 2-án indította el a projekt Kickstarter-gyűjtését, és kifejezetten szerény célokkal vágtak neki a kampánynak, mindössze 12 ezer dollárt kértek az érdeklődőktől. A kalapozás szépen haladt, két napon belül összejött 1300 dollár, ami azt sejtette, hogyha világraszóló siker nem is lesz a Day of Dragonsból, egy maréknyi sárkányfanatikus hajlandó lesz megfinanszírozni a fejlesztést, hogy megnézze, mi sül ki a játékból.
A pénzszámláló azonban pár nap múlva egyenesen kilőtt, és ahogy arra Thomas Bidaux iparági elemző felhívta a figyelmet, az év reklámkampányát egy véletlen egybeesésnek köszönhette a csapat: annak, hogy a Harry Potter: Wizards Unite fejlesztői épp szeptember 7-én indították el a játék legújabb játékbeli eseményét, amelyet történetesen szintén Day of Dragons névre kereszteltek.
Innen már sejthetitek, mi történt: a mobilos Harry Potter-játék rajongói egy emberként zúdultak rá a Google-re, hogy a Day of Dragons után keresgéljenek, miután azonban a találatok között a Beawesome Games játékának Kickstarter-kampánya szerepelt első helyen, a sok félrekattintás révén rengeteg játékoshoz jutott el a fejlesztés híre.
Persze a Beawesome ötlete meggyőző lehetett, hiszen félrekattintások ide vagy oda, sokan egy kis pénzt is hagytak a projektnek, így csak a Harry Potter-esemény rajtjának napján 13 ezer dollárt zsebeltek be a készítők, míg a teljes gyűjtést 500 ezer dollárral, az eredetileg kért összeg negyvenegyszeresével zárták. Így kell ezt csinálni!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.