Még mindig a Twitch számít a legnézettebb játékos élő videostreaming-platformnak, de jelentősen vesztett népszerűségéből az átigazolási hullám miatt - derül ki a Streamlabs és a Newzoo 2019 negyedik negyedéves jelentéséből. Még a harmadik negyedévben a sztárjátékos Ninja jelentette be váltását a platformról a Microsoft-féle Mixerre, de ez akkor még csak enyhe lassulást hozott a Twitch videóinak nézettségében. Az év utolsó hónapjaiban viszont sorban vándoroltak el húzónevek más platformokra, Michael “Shroud” Grzesiek szintén a Mixerre, Jack “CouRageJD” Dunlop a YouTube Gaming Live-ra, míg Jeremy “Disguised Toast” Wang a Facebook Gamingre.
Mindez a harmadik negyedévről a negyedik negyedévre közel 10 százalékkal kevesebb nézőt eredményezett a játékosokat eredetileg kiszolgáló Twitchnek, ami a 2018 harmadik negyedéves nézettségi adatokig lökte vissza a platform statisztikáit a nagyjából 2300 millió órás megtekintőszámmal. Ennek ellenére a teljes 2018-as évről 2019-re a Twitch még mindig 12 százalékos növekedést tud felmutatni ezen a területen.
Eközben a konkurencia egyre erősödik - további részletek a HWSW cikkében!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.