Az Xbox-csapat feje, Phil Spencer az IGN Unlocked podcastjében sok érdekességről mesélt, többek közt arról, hogy a Series X rajtját nem veszélyezteti egy játék esetleges csúszása sem, de szóba került egy régebbi projekt is, amelyet a mai napig nehéz elengedni. A PlatinumGames a Microsoft támogatásával a 2014-es E3-on jelentette be először a Scaleboundot, az impozáns projekt azonban három évvel később törlésre került. Többen spekulálták, hogy a Microsoft vagy a Platinum titokban újjáélesztheti a játékot az új generációra készülve, de nagyon úgy tűnik, hogy nem érdemes erre várnunk.
Nemrégiben kiderült, hogy a Platinum egész biztos, hogy nem dolgozik a játékon, hiszen az IP jogai a Microsoftot illetik, most pedig Spencer megerősítette azt is, hogy Redmondban sem a sárkányok hátán képzelik el a jövőt. Az Xbox-vezér elárulta, hogy semmiképp sem tekinti karrierje fénypontjának a Scalebound törlését, hiszen mindig fájdalmas, amikor egy hosszú éveken át készülő projektet le kell lőni, de szerencsére nincs harag a Platinum és a Microsoft között.
Spencer szerint ott csúszhatott meg igazán a projekt, ahol a Fable Legends is: a vállalat túl sokat ígért túl korán, az elképzelések és elvárások pedig olyan méreteket öltöttek, amik idővel meghaladták a realitás korlátait. Minden játék fejlesztésekor fontos, hogy a fejlesztők és a kiadó egy elérhető terv megvalósítására törekedjenek, s csak akkor rántsák le a leplet a nagyközönség előtt, ha már biztosak benne, hogy minden sínen van a projekt körül. Ez nem sikerült sem a Scalebound, sem a Fable Legends esetében.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.