A Clockwork Aquario története 1992-ben kezdődik, amikor a Sega megbízásából a Wonder Boy- és Monster World-sorozatokról ismert Westone megkezdte a játék fejlesztését.
Ez volt az utolsó játéktermi játék, amin a cég dolgozott, de nem készült el soha – mire befejezték volna, az arcade-okat ellepték a 3D-s és a verekedős játékok, így a kiadó részéről már nem volt igény a Clockwork Aquarióra. A játék a történelem szemétdombján végezte.
Vagy legalábbis végezte volna, ha a Strictly Limited Games és az ININ Games nem azzal töltötte volna az elmúlt három évet, hogy előkerítsék a játék eredeti anyagait, abból pedig helyreállítsák olyannak, amilyennek Ryuichi Nishizawa anno megálmodta.
Hiába lett meg a forráskód, abból nem sikerült mindent helyreállítani (főleg a zenét és a hangokat), így a srácok összetrombitálták a Westone néhány tagját, köztük az egykori vezető programozót és a zeneszerzőt, hogy segítsenek befejezni a játékot, amit 1992-ben elkezdtek.
Mindennek az eredménye az, hogy a Clockwork Aquario még idén megjelenik, PlayStation 4-re és Nintendo Switchre biztosan, de a fejlesztők szerint minden modern platformon fel fog bukkanni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.