Múlt hét péntek óta elérhető Nintendo Switchre is az előző generáció (ha engem kérdeztek, világ-, illetve atmoszférateremtés és történetmesélés szempontjából minden idők) egyik legmeghatározóbb FPS-e, a BioShock-széria.
A Switch-verzió szerencsére méltó lett a sorozat hírnevéhez. A dinamikus full HD felbontás és az olyan apró újdonságok, mint például a kijavított Field of View, túlmutatnak a PS3-as/Xbox 360-as kiadásokon, még akkor is, ha a Switch-port nem kapta meg a PS4-es, Xbox One-os változatok 60 fps-es képfrissítését.
És ha már szóba került a PS4-es és az Xbox One-os verzió: a Switch-porttal karöltve mind a két jelengenerációs konzol erősebb kiadása kapott egy frissítést, ami feljebb tornássza az eddigi 1080p-s felbontást - a PS4 Pro esetében 2560x1440, míg az Xbox One X-nél 3840x2160 pixelre.
Szerencsére a nagyobb felbontás mellé nem kell lemondanunk a 60 fps-ről sem, azonban sajnos ennek a folyamatossága - a Digital Foundry mérései szerint - nem sikerült tökéletesre, és főleg az xboxos verziónál lehet elég komoly akadozást érzékelni. Nem a legkényelmesebb megoldás, de a VG Tech jelezte Twitteren, hogy ezt orvosolni tudjuk, ha offline módban játszunk a játékkal.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.