Az eredetileg még 2017-ben bejelentett Skull & Bones annyi halasztást megélt, hogy szinte fel sem tűnt, hogy teljesen hanyagolva volt a vasárnap esti Ubisoft Forward során is. Pedig a francia kiadó még nem csáklyázta meg a projekt sorsát, de egy bennfentes forrás szerint teljesen elölről kellett kezdeni a fejlesztését, mivel a játék nem illett bele a cég portfóliójába.
Az új irányvonal inkább a sokat hangoztatott "játék, mint szolgáltatás" elvet követné (a meg nem nevezett forrás a Fortnite-ot említette példaként), mintsem a csapat többi open world játékának a stílusát. Az új megközelítés szerint a Skull & Bones világa folyamatosan változni fog - többek között a játékosok interakcióinak a hatására -, de lennének benne MMORPG-szerű nagyobb események is.
Ezektől a változtatásoktól a fejlesztők azt remélik, hogy nagyobb közönség tetszését is elnyerik, és olyanok számára is imponáló lesz a játék, akik idáig nem igazán érdeklődtek iránta. Az új modell, bár azt sugallja, hogy a Skull & Bones akár free-to play cím is lehetne, egyelőre erről még nem esett szó.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.