Koncepciós képek az új Mass Effect-játékról

  • Írta: Baloo
  • 2020. november 17.
  • Képek
Link másolása
Vadonatúj művészi rajzokat osztott meg a BioWare a készülőben lévő Mass Effect-játékról, amelyeket egyszerre öröm, illetve fájdalmas nézni, hiszen emlékeztetnek, hogy egyelőre semmit sem tudunk a következő epizódról.

Pontosan egy héttel ezelőtt végre megerősítették az azelőtt már sokat pletykált Mass Effect: Legendary Editiont, amely az eredeti trilógiát remasterelő gyűjtemény lesz. Ezenkívül a BioWare azt is bejelentette, hogy az Anthem újraélesztése és az új Dragon Age mellett belekezdtek a következő Mass Effect-játék munkálataiba is, amiről egy koncepciós rajzot is villantottak:

Nemrég pedig közzétett a csapat még három hasonló stílusú concept artot:

 
Ezekből a képekből nehéz megtippelni, hogy ezúttal melyik galaxis lesz a játszóterünk, habár az egyik fotón szereplő mass relay-szerű építmény kísértetiesen hasonlít azokra, amelyekkel Shephard és csapata közlekedett a Tejútrendszerben. Az először bemutatkozott űrhajó (egyik fele) szintén visszatérő vendég az egyik felvételen, ami arról árulkodhat, hogy bizony a leendő elsődleges járművünkkel szemezünk épp.
18.
18.
Talán két hetes ez a hír, de az óta Casey Hudson és Mark Darrah is lelépett a Bioware-től.

Így most már nyugodtan átnevezhetik a stúdiót EA Austin-re és a Bioware is bekerült az EA tömegsírjába. De még mindig jobban jártunk, mint ha elkészítik a szar woke multiplayer Mass Effect és Dragon Age játékokat a saját nevük alatt. Egyelőre látszólag Mike Laidlaw is meglepődött a híreken, szóval látszólag nem a Yellow Brick-hez mennek a fejek.

Látszólag.
17.
17.
SLi
#16: kedvencem tőle amikor vagy 12-13 éve egy rendezvény után a toroék elől "rohant" a duna parton egy komikusan nagy kamerával a vállán azt kiáltozva hogy ő szívbeteg
15.
15.
kryszisz
#14: A történet valóban nem volt egy nagy was ist das, a lore kidolgozottsága meg még annyira sem (pláne egy Inquisition után, ami ha más nem ezen a téren a BW egyik legjobbja), de a befejezés azért egy elég nagy cliffhanger volt, ami folytatásért kiált. Plusz jó lenne, ha elszakadnának a Shepard féle vonaltól teljesen, az SW esetében is meg lehet nézni, hogy mennyire tett jót a végeredménynek a Skywalker érához való görcsös ragaszkodás. Mondjuk az nem feltétlenül ezen csúszott el, de akkor is. Ha más nem az Andromeda legalább ezt meglépte, de félő, hogy az új rész visszakaluzol bennünket a jól ismert galaxisba, pusztán a fanservice-re vágyó emberek miatt.
14.
14.
tundrish
#13: Az andromeda történetében annyi, de annyi brutálisan feltűnő hiba volt, hogy nem is baj, ha nem folytatják. Egész egyszerűen képtelen voltam befejezni a játékot, több helyen sírva röhögtem az inkonzisztencián, pedig tényleg nagyon vártam. Nem várok irreálisat egy játéktól, de azért mondjuk annyit igen, hogy ne legyen tele kapitális marhaságokkal.
13.
13.
kryszisz
#11: Szerintem sem lenne a legjobb ötlet (még ha ez a teória amúgy elég stabil lábakon is áll), csak annál mindenképp jobb lenne, mintha választanának egyet a befejezések közül, és aszerint folytatnák a dolgot. Persze a "mesélő" idejétől is felvehetik a fonalat, azért az szép nagy ugrás lenne, csak ahogy az epilógus festett ott a technológia még eléggé sehol sem járt, így meg nemigen lenne Mass Effect ugye. Én is egy Andromeda folytatásnak örülnék a legjobban, de - mint mondottam - erre a backlash miatt nincs túl sok esély, innen is köszönet érte az úgynevezett "rajongóknak". A befejezés amúgy nekem is tetszett, nihilista lévén ez a nincs következménye a döntéseinknek dolog kifejezetten szimpatikus volt, még ha a legtöbb játékos szembeköpésnek is érezte a dolgot. Viszont SLi-nek is igaza van annyiban, hogy a BW igazán változtathatna már a formulán, talán a Piranha Bites esetében érzem még ennyire, hogy ugyanarra a receptre húzzák fel minden címüket, és ezzel alapesetben nincs is baj, hisz működik a dolog, de a KotOR óta azért eltelt már majd' 2 évtized.
11.
11.
Drraco
#8: A magam részéről bízom benne, hogy ez a "Shepard fejében történt az egész"-dolog nem lehet alternatíva. Sorozatok esetében is az ilyen dolgokat egy nagyon olcsó, pofátlan húzásnak tartom, ami az én szememben csak azt bizonyítja, hogy egy fantáziátlan, ötlettelen csapat dolgozik rajta. És ez méltatlan lenne a trilógiához, mert nekem úgy, ahogy volt, egy tökéletes, kerek egészet alkotott a történet. (Még a sokak által gyűlölt befejezést is szerettem, és nem éreztem úgy, hogy ezen változtatni kellene.)
10.
10.
patka21991
#8: Én biztos nem ezt a teóriát használnám fel. Úgy érzem, hogy ez túlságosan is kiszolgálná a rajongókat. Inkább az Andromedát folytatnám. Ahogy játszottam vele anno, nekem egy időutazós story jutott az eszembe, egy kaszások elleni fegyverrel, hiszen simán lehet, hogy az Andromedat is le aratták, mivel nincs messze a tejúttól.
9.
9.
SLi
Én inkább valami kreatív, friss játék menet változást szeretnék, akár mennyire is szeretem a bio játékokat azért valahol nagyon durva hogy a kotor óta lényegében ugyanazt a játékot játszuk csak más köntösben legyen szó ME, vagy Dragon Age részekről. (Kivétel talán a zseniális Jade empire)
2.
2.
Claymen
Én nagyon tudnék örülni, ha egy klasszikus RPG-t kapnánk, nem egy shootert rpg elemekkel. Nagyon hiányzik (legalábbis nekem) a piacról egy olyan játék ami a történetével és hangulatával akar tarolni, nem a grafikájával.
Számomra az elmúlt idők legjobb meglepetése a disco elysium volt.

A remasterhez : A Mass Effect trilógia a mai napig rengeteg játékosnak nagy szívszerelme. Ha az első rész kap egy ráncfelvarrást, amivel lesz olyan mint a 2, a második és harmadik rész erősebb grafikát, ne adj isten plusz tartalmat, már készen is van a siker receptje.
Őszintén szólva szerintem ezt maximum akkor tudják elbaltázni, ha nagyon akarják, mert , ha magamból indulok ki, engem 3-4 órányi plusz tartalommal, picit kipofozott grafikával már meg tudnak venni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...