Partneri kapcsolatba lépett a Hitman-játékokat fejlesztő IO Interactive az Intellel, melynek apropóján megtudhattunk egy-két apróságot a harmadik szezon PC-s változatáról. A fejlesztők elmondása szerint néhány különleges optimalizációs javítást élvezhetnek majd azok, akik legalább nyolcmagos processzorral vágnak neki a 47-es ügynök feladatainak.
Példaként a játék két helyszínét, Dubait és Dartmoort hozták fel. Az Arab Emírségek városában például az Intel csúcskategóriás processzoraival sűrűbb tömegeket mozgathat meg a játék, Angliában pedig komplexebb fizikai törésmodellekre számíthatunk. A játék egyébként alkalmazza majd a variable rate shading technológiáját is, melynek segítségével ott hasznosíthatják a videokártya erejét, ahol az a leglátványosabb javulást eredményezi.
Mindez remekül hangzik, ennek ellenére viszont némi csalódás érheti azokat, akik sugárkövetésre képes GPU-val várják a kopasz bérgyilkost. Az IO Interactive csapata megerősítette, hogy a játék támogatja majd a ray tracinget, de sajnos nem a megjelenés napjától. Utólag érkezik majd az erre vonatkozó frissítés.
A Hitman 3 január 20-án érkezik PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra, Series X/S-re és Stadiára.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.