Miután megmutatták a Halo Infinite kampányát, a játék rengeteg kritikát kapott, annyit, hogy a fejlesztők jobbnak látták elhalasztani a megjelenést, ezzel kivéve Master Chiefet a novemberben debütált Xbox Series X/S nyitóattrakciói közül.
Azóta a játékról hivatalos forrásból nem sokat hallottunk (inkább csak pletykákat és azok cáfolatait), arról viszont igen, hogy komoly személyi változások voltak a 343 Industriesnál. A fejlesztők most végre megszólaltak, és egy hosszas blogposztban adtak helyzetjelentést.
A bejegyzés legfontosabb híre, hogy kitűzték a Halo Infinite megjelenési dátumát, ami 2021 őszére fog esni – a Halo-sorozat november 15-én ünnepli a huszadik születésnapját, így nem lenne meglepő, ha azt a környéket céloznák.
A fejlesztők elismerik, hogy a júliusi játékbemutató látvány terén nem ütötte meg azt a szintet, amit egy Halo-játéktól joggal várnak a rajongók, ezért azóta is dolgoznak a vizualitáson. Hogy ezt a fejlődést prezentálják, két screenshotot is kaptunk az egyik multiplayer pályáról.
Új páncélokat és fegyvermodelleket is mutattak, és a csapat azt is megerősítette, hogy a bemutatón látott karaktermodellek és arcanimációk sem a véglegesek voltak. Azon túl, hogy sokkal változatosabb figurákat látunk majd a végleges játékban, mint a videóban, még a meme-mé vált Craignek is búcsút kell intenünk, mert ő sem így fog festeni a kész változatban.
A Halo Infinite free-to-playként érkező multiplayeréről is szó esett. A bemutatott páncélok és fegyverek a multiplayerben jelenlévő testre szabhatóságot is illusztrálják – a fejlesztők célja, hogy magunkénak érezzük a karaktereket, de azok a Halo-érzettől ne térjenek el túlságosan.
Számos prémium kozmetikai elemet mikrotranzakción keresztül fogunk tudni elérni, ugyanakkor felhívták rá a figyelmet, hogy véletlenszerűség és loot boxok nem lesznek a játékban, olyan kiegészítőt pedig nem lehet pénzen venni, ami befolyásolná a játékélményt.
A bejegyzést Joseph Staten kreatív igazgató zárja, aki nemrég tért vissza a franchise-hoz. Azt írja, érkezése első hetén végigjátszotta az Infinite kampányát, és szerinte eddig ez a leggazdagabb és legszabadabb Halo-játék, ami valaha készült. Ugyanakkor van még bőven munka vele és kigyomlálandó bugok is akadnak. Staten elismételte a csapat korábbi ígéretét, hogy mostantól többet fognak megosztani arról, hogyan haladnak a munkálatokkal.
Subnautica
PS:8.990 Ft X:5 990,00 HUF
Gang Beasts
PS:7.090 Ft X:3 990,00 HUF
Towerfall
PS:4.879 Ft X:2 990,00 HUF
Dead Cells
PS:7.490 Ft X:4 990,00 HUF
Darkest Dungeon
PS:6.690 Ft X:4 990,00 HUF
Castle Crashers
PS:5.919 Ft X:2 990,00 HUF
Firewatch
PS:5.990 Ft X:3 990,00 HUF
SUPERHOT
PS:8.740 Ft X:4 990,00 HUF
The Binding of Isaac: Rebirth
PS:4.590 Ft X:2 990,00 HUF
LIMBO
PS:2.790 Ft X:1 990,00 HUF
Nidhogg 2
PS:5.240 Ft X:2 990,00 HUF
Owlboy
PS:6.690 Ft X:4 990,00 HUF
Celeste
PS:5.990 Ft X:3 990,00 HUF
Moving Out
PS:8.740 Ft X:5 000,00 HUF
Human Fall Flat
PS:5.240 Ft X:2 990,00 HUF
Overcooked! 2
PS:8.740 Ft X:4 990,00 HUF
Mar az is jo, ha egy elfogadhato jatekot fogunk kapni a sok atszervezes, negativ kritika utan...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.