Tavaly ősszel izgalmas bejelentéssel állt elő a Warner Bros., az Avalanche Software és a Portkey Games: leleplezték a Hogwarts Legacyt. Ez a játék a Harry Potter-könyvek világában játszódik (amire Wizarding Worldként is szokás hivatkozni), ám semmi köze nincs a villámsebhelyes varázslóhoz – az 1800-as évek végén, a Roxfort fénykorában játszódik. Legyen azonban bármilyen érdekes is ennek a mágikus, nyílt világú RPG-nek az ötlete, egy darabig még várnunk kell rá.
A tavalyi bejelentés mellé kaptunk egy platformlistát és egy 2021-es megjelenési dátumot is, ez utóbbi azonban már biztos, hogy változik. A fejlesztők a játék Twitterén tudatták a rajongókkal, hogy megköszönvén a tőlük kapott elképesztő reakciókat, nem fogják elkapkodni, összecsapni a Hogwarts Legacyt, ennek megfelelően az majd csak 2022-ben jelenik meg.
Ha a platformlista addig változatlan marad, akkor a Roxfort rejtélyeit PC-n, Xbox One-on és Series X/S-en, valamint PlayStation 4-en és PlayStation 5-ön fedezhetjük majd fel.
Nem a grafika miatt mondjuk, hogy ne jöjjön előző genekre, mert a grafika pont hogy kb egész jól megoldható. Doom Eternal is van még Nintendo Switch-re is. Azért aggodalmas egy friss játék régi gépekre való megjelenése, mert az alapvetően korlátolja a játékdizájnt. Magyarul, ha valaki nem akar olyan betöltési hibákat, mint a CP last-gen verzióiban tettenérhető, akkor vagy úgy kell készíteni egy játékot:
1, Hogy ne legyenek benne komplex épületek, az épületekben ne legyen sok tárgy, npc, manipulálható dolog, stb
2, Vagy ha ilyenek vannak, akkor azok nem lehetnek egymáshoz közel, csak egymástól messzire szétosztva és szétdarabolva
3, Ha az első kettő nem érvényes, akkor vagy liftek, előterek, hasadékok, lassító tényezők kellenek. Vagy ajtók, mint a Resident 1-3-ban. (töltőképernyők) - vagy töltőképernyők
4, Kevesebb cpu-t használó dolog lehet, mint pl állatok, emberek, autók, stb
5. A mai szemmel lassú HDD és kevés ram pont azt eredményezi, mint a CP-nál láthatunk (nem tud betölteni, amire odaérsz)
6. Nem lehet túl sok különféle textúra
7. Kevesebb fajta ellenfél lehet és mind ugyan olyan kell, hogy legyen
8. Egy rakás hasonló dolog
Tehát összefoglalva úgy kell a kezdetektől felépíteni a játékot egy last-gen megjelenés esetén, hogy az ilyen tényezők mindegyikét elkerüljék és a sok ilyen tényező összessége már teljesen más játékot eredményez. Tehát nem csinálhatsz egyszerűen egy olan "üres és élettelen" várost, mint a CP-ban van, csak ugyan olyan bejárhatatlan házakból álló várost, amiben pár ember szaladgál csak.
Persze mindez szebb grafikával lesz ugyan ilyen korlátolt a next-gen gépen, de akkor mi értelme van a next-gen gépnek? Ha ilyenek lesznek a játékok, akkor nem kell next-gen gép.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.