The Wayward Realms - a The Elder Scrolls alkotóitól

  • Írta: fojesz
  • 2021. augusztus 7.
  • Bejelentés
Link másolása
Miután a The Elder Scrolls következő fejezetére várnunk kell még néhány évet, érdemes lehet más szerepjáték után nézni: az egykori The Elder Scrolls-fejlesztőktől érkező The Wayward Realms például pont ideális mókának tűnik!

A The Wayward Realms a OnceLost Games csapatának munkája, amit a The Elder Scrolls-sorozat egykori fejlesztői alapítottak. Ted Peterson, Julian LeFay és Vijay Lakshman az első két rész munkálatainál töltöttek be különféle vezetői pozíciókat, most pedig egy saját cég élén tértek vissza, hogy elkészítsék a legújabb szerepjátékukat.

A OnceLost Games egyenesen "grand RPG-ként" hivatkozik a nyitott, procedurálisan generált világú fejlesztésre, állítása szerint az ugyanis olyan mélységű kaszt-, harc-, frakció- és döntési rendszert ígér, amilyet még egy szerepjáték sem. A történet egy Archipelago nevű szigetcsoporton játszódik majd, amelyért különféle csoportosulások küzdenek, a játékosnak pedig ebben a világban kell helytállnia.

A The Wayward Realms PC-re készül, megjelenési dátuma még nincs.

11.
11.
#10: Valamelyik játékokban jó ez a kövesd a csillagot játékmenet és hogy őszinte legyek, már mind meg is szoktuk és puhultunk is miatta. De mondjuk pont az RPG az, amelyikben ez nem mindig jól sül el, mert csak "csillag követéssé és harccá" tudja varázsolni a játékot. De valahol ez ugyan az a szitu, mint a Shadow of the TR esetén, hogy bekapcsolt mindennel unalmas, kikapcsolt mindennel meg izgalmas és tiszta régi módi élménnyel rendelkező játék. A Divinity Original Sin esetén voltam kicsit megszeppenve, hogy csak leírás volt, hogy hova kell menni, vagy mit kell megtalálni és sehol egy csillag, de rájöttem, hogy a játék nem is arról szól, hogy odarohansz a ponthoz és gyors quest+XP és mehetsz haza. Ennek köszönhetően pedig jobban is jött ki.

Viszont a Fallout4-ben rosszul jött ki, hogy nem mindig volt csillag. Szóval pl a Wicser 3-ban volt és az attól nem volt annyira élethű, de a FO4 már eleve egy annyira szar igénytelen játék, hogy ott inkább elment volna, ha mutat minden küldetést. Szeretem magam beleélni a világokba és élethűen, úgymond elmesélés után megkeresni a helyeket, de ez csak a jó játékoknál van, aminél nem egy ezredik gyűjthető hülyeség miatt van ez így megoldva. A BotW-ban jól van megoldva. Az elején kapsz egy pár kijelölt pontot, ahová oda kell menni, de lehet, hogy neked eleve 5-10-20 órába kerül oda eljutni, közben meg nincs semmi támpont. De egy ilyen, hogy menj a következő hubra 5 perc alatt és beszélj a kocsmárossal, mindez egy nagy sárga csillaggal megjelölve már nem igazán játékmenet, hanem csak irányjelző azoknak, akik eleve nem szeretik a videojátékokat.
8.
8.
pszihoapu
#1: :D
egy ilyen pre rendered szarbol te latod hogy fog ki nezni a jatek? es mar elore leszarozod? fantorpikus vagy! ha lennel olyan cukor es megirnad nekem priviben a jovheti nyero lottoszamokat...
6.
6.
hedzsooo
Részemről felkeltették az éredklődésemet vele, de mivel igen messze még a megjelenése (1ik fejlesztő írta nekem válaszban, h az még sajnos kicsit odébb van), így akár még BÁRMI is lehet belőle! ;D :-)))
3.
3.
markoci555
ha még betartanák az ígéretet, nem nagyn érdekelne a grafika, de az ilyesmik általában nagy elszólások, szívesebben vágok neki az első két résznek, mert az a mai napig kimaradt
1.
1.
xICEMANx
Jézusom... Én meg azt hittem ez egy mobilra készülő játék... Hát szavam sincs... Igen tudom, hogy nem kell minden játéknak RDR2 grafikája legyen, de ez azért elég karcsú... és még szépen fejeztem ki magam...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...