A The Wayward Realms a OnceLost Games csapatának munkája, amit a The Elder Scrolls-sorozat egykori fejlesztői alapítottak. Ted Peterson, Julian LeFay és Vijay Lakshman az első két rész munkálatainál töltöttek be különféle vezetői pozíciókat, most pedig egy saját cég élén tértek vissza, hogy elkészítsék a legújabb szerepjátékukat.
A OnceLost Games egyenesen "grand RPG-ként" hivatkozik a nyitott, procedurálisan generált világú fejlesztésre, állítása szerint az ugyanis olyan mélységű kaszt-, harc-, frakció- és döntési rendszert ígér, amilyet még egy szerepjáték sem. A történet egy Archipelago nevű szigetcsoporton játszódik majd, amelyért különféle csoportosulások küzdenek, a játékosnak pedig ebben a világban kell helytállnia.
A The Wayward Realms PC-re készül, megjelenési dátuma még nincs.
Viszont a Fallout4-ben rosszul jött ki, hogy nem mindig volt csillag. Szóval pl a Wicser 3-ban volt és az attól nem volt annyira élethű, de a FO4 már eleve egy annyira szar igénytelen játék, hogy ott inkább elment volna, ha mutat minden küldetést. Szeretem magam beleélni a világokba és élethűen, úgymond elmesélés után megkeresni a helyeket, de ez csak a jó játékoknál van, aminél nem egy ezredik gyűjthető hülyeség miatt van ez így megoldva. A BotW-ban jól van megoldva. Az elején kapsz egy pár kijelölt pontot, ahová oda kell menni, de lehet, hogy neked eleve 5-10-20 órába kerül oda eljutni, közben meg nincs semmi támpont. De egy ilyen, hogy menj a következő hubra 5 perc alatt és beszélj a kocsmárossal, mindez egy nagy sárga csillaggal megjelölve már nem igazán játékmenet, hanem csak irányjelző azoknak, akik eleve nem szeretik a videojátékokat.
egy ilyen pre rendered szarbol te latod hogy fog ki nezni a jatek? es mar elore leszarozod? fantorpikus vagy! ha lennel olyan cukor es megirnad nekem priviben a jovheti nyero lottoszamokat...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.