Lassan már nem jelenhet meg úgy egy játék, hogy valamilyen formában ne használja ki a ray tracing technológiában rejlő lehetőséget, és természetesen nem kivétel ez alól az alapból is elképesztően látványos Bright Memory: Infinite sem. A pörgős FPS már az eddigi előzeteseiben is meggyőző volt a látványt illetően, de az NVIDIA által megosztott videó erre most rápakol még egy lapáttal:
Az új felvételben láthatjuk, ahogy a tükröződések, az árnyékok és a fények minden eddiginél élethűbbek lesznek, amikor bekapcsoljuk a ray tracinget, valamint az RTX Global Illuminationt - nem mintha az extra grafikai opciók nélkül egyébként ronda lenne a játék. Ahogy pedig azt már megszokhattuk a zöldeknél, a képkockaszám konzisztens tartásáról ezúttal is az NVIDIA DLSS-technológiája gondoskodik majd.
A Bright Memory: Infinite PC-re és Xbox Series X/S-re még idén megjelenik a tervek szerint, később pedig PlayStation 5-ön is elérhető lesz majd.
Idén is van gamescomos aloldalunk, kövessétek velünk a legfrissebb fejleményeket!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.