A Konami hosszú évekre parkolópályára tette a legnagyobb játéksorozatait (igaz, épp most pletykálnak azok visszatéréséről), és csak egyetlen AAA-kaliberű címmel, a Pro Evolution Soccerrel próbált zsonglőrködni. Az már más kérdés, hogy a sorozat szép lassan így is leépült: a paradigmaváltó koncepcióval rajtoló eFootball katasztrofálisan sikerült.
Na, nem a free-to-play modell itt az igazi baj, és azt is lehetett tudni, hogy a játék egy demónyi tartalommal kerül majd fel a digitális boltokba: a játékmenet is borzasztóan sikerült, a különféle bugok és a gyenge karaktermodellek mémszerűen járják körbe az internetet, a játékosok pedig a hivatalos felületeken is hangot adnak nemtetszésüknek - a Steamen jelenleg ez a játék "büszkélkedhet" a legrosszabb értékeléssel.
A Konami a minap közzétett egy üzenetet a Twitteren, amelyben elnézést kér a rajongóktól: "Az eFootball 2022 megjelenése után számos visszajelzést kaptunk a játék egyensúlyát illetően, beleértve a passzok sebességét és a védekezést. Azokról a problémákról is érkeztek jelentések, amelyek az átvezetőkkel, az arckifejezésekkel, a játékosok mozgásával és a labda viselkedésével kapcsolatosak. Nagyon sajnáljuk, és szeretnénk biztosítani mindenkit, hogy komolyan vesszük ezeket, és mindent megteszünk a helyzet javításáért."
A Konami az ígéretei szerint folyamatosan frissíti majd a játékot, javít a minőségen, és bővíti a tartalmat. Októberre már be is táraztak egy frissítést, és folyamatosan fogadják a játékosok visszajelzéseit is.
Mint a videójátékokat fejlesztő és kiadó részleg. Ugyanis a nyereséget produkáló pacsinkó autómaták szerencse- és nem videójátékok.
Leépítették a veszteséges részlegeket ennyi történt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.