Kiszivárgott felvételen az Elden Ring

  • Írta: Shifty
  • 2021. október 17.
  • Videó
Link másolása
Valószínűleg minden Souls-rajongó tűkön ülve várja már, hogyan is fest akció közben a From Software következő játéka, az Elden Ring. Hivatalos anyagot most sem kaptunk, de kiszivárgott egy rövid felvétel, amit a hajtás után tudtok meglesni.

A kiszivárgott felvétel túl sokat sajnos nem mutat, de legalább betekintést ad a játék színes világába, miközben egy pajzsos alakot láthatunk mozgás közben.

Valószínűleg a további játékmenet-pillanatokra sem kell sokat várnunk, ugyanis ahogy arról korábban beszámoltunk, a játék fejlesztése remekül halad, valamint a megjelenés sincs már annyira messze. 

Az Elden Ring 2022. január 21-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re.

23.
23.
Lorthirash
#22: tudom mi a ds de nekem nem a lassúsággal van bajom hanem a fizikával, ahogyan mozog.
22.
22.
DragonBleacPiece
#21: Sekiro egy gyorsabb ütemű akciójáték és arra megy rá hogy ne védekezz hanem támadj, és nem rpg - de tény hogy minden mozdulatod, kb bármit csinálsz az királyul néz ki - a wukong is hasonlónak tűnik. Ds játékokban egy gyenge, lomha élőholt vagy. Hogymondjam... de értem mire gondolsz amúgy, és 2021-ben tényleg lehetne jobb.
21.
21.
Lorthirash
#17: Sekiro-ban jó volt mozgás, nem értem miért erőltetik ezt a ds féle hulladék fizikát, nagyon suta az egész játék tőle.

Egy mai játékban már inkább Wukong szintű mozgás animáció kell, nem ez.
20.
20.
DragonBleacPiece
#18: Igen, igazad van. Sok szarságon átsegítettek ezek a játékok, de ha lekerül rólam a szemellenző akkor valszeg énis meglátom ami másnak csúnyácska meg elavult.
18.
18.
Ooorky
#17: Ha valamit ilyen fanatikusan tolsz akkor sose fogod észrevenni a hibáit.
Anno én is rágyógyultam egy mmo-ra, aztán mikor lefüggtem róla csodálkoztam, hogy tudtam arra a sz*rra ennyi időt elbaxni.
15.
15.
xanatos0911
#13: 1050ti 60fps? Gondolod? :) LOL
14.
14.
Helium Prime
Ez Xbox One gamplay szösszenet!
12.
12.
Ps fanboy
Hát fejlődhetnének egy kicsit a motorral a srácok. Ez lassan már olyan, mint a Ubisoft játékok esetében, csak ellenkezőleg, szép látvány, rengeteg küldi, érdemi tartalom viszont nuku, itt meg tele érdemi tartalom (gondolom), a technikai oldal viszont idejétmúlt. Xd
11.
11.
Lorthirash
én értem hogy souls játék meg minden de ez a mozgás animáció már 10 éve is gagyi volt, jó lenne elengedni a dark soulst ilyen téren.
9.
9.
Hoki György
Az az ugrásanimáció cseppet furán néz ki, mintha egy Dark Souls karakterre ráhúzták volna a Sekiro animját. De ez legyen a legnagyobb baj, kis jank mindig volt a From játékokban. A graf kissé fapados, de a framerate-el együtt arra jutnék, hogy egy ps4 tesztkitből származik a videó, valamint a messzi tájak valós renderelése alapból sosem volt erőssége a játék motorjának (ami a Dark Souls 3-at, Bloodborne-t, és Sekirot hajtja), így már az is teljesítmény, hogy így néz ki, és stabil. (Engem a graf úgysem érdekel, legyen jó a gameplay, és adjon valami felderíteni valót a lore, és jól leszünk.)

Viszont, kicsit úgy érzem, a Bandai nagyon rossz munkát végez a marketinggel. Okés, hogy tudják, hogy a Souls veteránok ott leszek az első nap (én is) attól független mutatnak e valamit, de a többi embert sem ártana megpróbálni behúzni, azzal pedig, hogy szinte semmit nem mutatnak, meghagyják a laikusnak, hogy a kiszivárgott, félkész felvételek alapján ítéljen. "Ez szarul néz ki, csúnya, fos lesz" ezt láttam az elmúlt napban sok helyről, ezen cirka fél perc alapján. Van 20 perc gameplayük, amit influencerek és a újságírók láttak, hasra voltak esve. Miért nem lehet azt előhozni, ahelyett, hogy hagynák a levében forrani a közösséget. Egy 20 perc nem spoilerez le egy 40+ órás open world-öt.
8.
8.
markoci555
az egész mozgás tiszta dark souls, ha nem tudnám mi ez azt mondanám valami mod
7.
7.
DragonBleacPiece
#4: Nem látok ott semmilyen questet, egy iránytű van meg az a világfa-szerűség, gondolom az égtájaknak lesz valami szerepe. Amúgy szerintem nem kell beszarni, fel lehet fogni ezt a köztes nyílt világot a hub területnek, és a környező dungeonok meg mittomén milyen helyekre lehet majd bemenni ahol a bossok éldegélnek, azok egyenként lesznek olyan pompázatosak mint pl egy sekiro ashina castle, vagy egy dark souls 3 irithyll stb. Ez nem akkora open world mint egy assassins creed, nem kell félni, olyan lesz ez szerintem ránézésre mint a fenyx rising. Dark souls 3 elején mielőtt az undead settlementbe megyünk és égnek emeljük a zászlót hogy levigyen a szárnyas genya, hasonló látvány tárul a szemünk elé mint itt, ott is látjuk az összes helyszínt amit be fogunk járni. Most itt meg simán be is járjuk, ennyi.
6.
6.
csoki0619
#3: Ez egy fejlesztés alatt álló játék. (ami több mint valószínű h nem ultrán fut a developer gépeken)
5.
5.
br1Koo
#2: Az ugye tiszta, hogy még kb 3-4 hónap a megjelnésig, ha nem csúsztatják. Szálljatok már magatokba kicsit..
4.
4.
br1Koo
Quest marker? Te jó isten, ne kezdje ezt el a From Software is...
3.
3.
Merőkanál
Csak én látom ocsmánynak ezt a játékot ?
2.
2.
Robilluma
Ez a kiszivárgott 28 másodperc még annál is jelentéktelenebb, mint a büdös poloska vergődése a szúnyoghálón.
A háttérbe kémlelve rengeteg épület és helyszín sejlik fel. Jó nagy lesz a map.
A látvány annak ellenére szép, hogy picit többet várna az ember így 2021-22ben. Nem kell Demon's Souls remake v RDR2, de na... A dark és sivár világ adta minimalizmust is lehetne egy fokkal részletesebben és egy kicsit több környezeti elemmel - hullák, tárgyak, tájjellegű dolgok, akármi - megalkotni. Persze ez csak egy rövidke leak, és nem gameplay. Majd meglátjuk. Instant vétel lesz persze :D
1.
1.
Marcus88
Hát nem tudom,hogy ez az open world mennyire lesz jó hatással rá.
Jobb lett volna,ha marad a cső vagy max egy fél open world.
Időhúzásnak meg felesleges,mert pl egy BB vagy DS3 is simán volt a nehézsége miatt 45-50 óra.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...