Az idei E3-on már mi is feltettük a kérdést, hogy vajon hova is tűnt a Rare 2019-ben bejelentett játéka, az Everwild.
A Sea of Thieves fejlesztőinek új produkciójának fejlesztése ugyanis, úgy tűnik, nem mentes a problémáktól, így miután Simon Woodroffe kreatív igazgató tavaly távozott a stúdiótól, a hírek szerint a Rare úgy döntött, hogy újrakezdi Everwild fejlesztését, emellett komolyabb változtatásokat eszközöltek a projekt menedzsmentjén is. Ráadásul a fejlesztőcsapattól kiszivárgott információk szerint egy optimista becslés szerint valamikor 2024-ben jelenhet majd meg a játék.
Ezzel kapcsolatban megkérdezték az Xbox Game Studios elnökét, Matt Bootyt, aki a Kinda Funny Games podcastjának vendégeként elárulta, hogy a Rare-nél tapasztalható kihívások igazából a kreatív folyamatok természetes velejárói. Booty szerint a korábbi hírek, miszerint átszervezések és komolyabb változások voltak a csapatnál, erősen túlzóak, a valóságban ugyanis szerves része a játékfejlesztésének, hogy menet közben átalakítanak vagy éppen kukáznak egy-egy ötletet.
Az Everwild csapata is ezen a folyamaton megy most végig, miközben szeretnék, ha valami igazán különlegeset alkotnának. Éppen ezért majd csak akkor mutatnak bármit is a játékból, amikor a Rare készen áll erre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.