Októberben számoltunk be róla, hogy nagyon úgy néz ki, hogy a Ubisoft végre rábólintott a Splinter Cell-sorozat feltámasztására. Az akkor megjelent hírek szerint Sam Fisher visszatérése erősen merít majd a jelenlegi Hitman-sorozat koncepciójából.
Tom Henderson most arról írt a Twitter-oldalán, hogy a Splinter Cell következő felvonása egy nyitott világú kalandnak ígérkezik, és az Assassin's Creed-sorozat megvalósítása köszön majd vissza benne, csak sokkal több lesz a játékban a lopakodás. Illetve azt is megjegyezte, hogy a Halo Infinite nyitott világának megvalósításához hasonló megoldásra kell majd számítanunk. Vagyis nem igazán lesz nyílt a játéktér, helyette sokkal inkább amolyan hubrendszer formájában kapcsolódnak majd egymáshoz a helyszínek, ahol sok-sok mellékküldetést vehetünk fel.
A Ubisoft olyan lett,mint egy fordított Midász király,amihez hozzányúlnak,abból nem arany lesz,hanem szar.
Igazi Ubi hír. Ezekre a pletykákra sajnos mérget is vehetünk.
Az összes Ubi játék innentől ow lesz! Egy lineáris játékban nem lennének annyira kelendőek a hetente kidobált pegazusos-fáraós-kacsacsőrű emlősös skinek a népnek, akik erre élveznek.
Halo párhuzam? Tutifix. Elég ott is megnézni azt a nyitott világot milyen igényesre csinálták meg. Az épületek belül mint az összeollózott multipályák, üresek, sterilek és mind ugyanolyan semmilyen. A környezet odakint meg :D ilyen erdőket 10 éve alkottak a fejlesztők. Ha ez a cél az új Splinter Cellben akkor 2 éven belül megjelenhet, ugyanolyan lélektelenül mint bármelyik legújabb AC és azok kiegjei.
Az egyetlen Ubi játék ami hozhat valami rendkívülit - mert világot alkotni és fejleszteni is baromira tudnak, píz is van - az az Avatar lehet. Köszönhetően annak az eccerű ténynek, miszerint a Disney is benne van. Ha csak Ubi lenne akkor már legyinthetnénk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.