Világokat építünk - szól a szlogen, mely nem is áll távol a valóságtól. A hazai közönség először vehetett részt ilyen típusú rendezvényen, természetesen mi is ott voltunk.
Világokat építünk - szól a szlogen, mely nem is áll távol a valóságtól. A hazai közönség először vehetett részt ilyen típusú rendezvényen, természetesen mi is ott voltunk.
Az előadásokat több, neves külföldi és hazai szakember tartotta meg. Témáikban a közösség kezelése, cross-platform fejlesztés, játék engine, játékdesign, valósághű megjelenítés, MMO fejlesztés és RTS látkép fejlődése, voltak a főbb témák. Képviseltette magát az Eidos Hungary (Horváth Zoltán - programozás, Bálint Péter és Szalacsi Botond - design), az IO Interactive (Michael Bach Jensen), a Black Hole Games (Boza Lajos), a Crytek (a német producer mellett emeljük ki inkább Pócza Zoltánt, aki fergeteges bemutatót rögtönzött össze), az Invictus-Games (Nagymáthé Dénes), Neocore Games (Varga Zoltán), illetve Xavier Antoviaque.
Egy másik hazai kezdeményezés is hangott kapott, a Magyar Játékfejlesztők Szövetsége, melynek célja a fiatalabbak szakszerű kiképezése, illetve a profibbak támogatása. Valószínűsítem, hogy fogunk még hallani róla.
A pontos menetrendet megtalálhatjátok a rendezvény honlapján .
A Game Developers Forumon került még sor továbbá a Crytek budapesti cégének megalapításának hivatalos bejelentésére is, melyet a szaksajtó már pár napja leközölt. A Cryteket alapító török testvérek, Avni, Cevat és Faruk Yerli voltak itt személyesen, hogy e neves eseményt elmondhassák a nagyközönség számára.
Habár a rendezvény életében ez volt az első alkalom és ahhoz képest színvonalasra sikeredett, voltak kisebb nagyobb fennakadások. A szinkronfordító hölgyet sajnáltuk a legjobban, aki küzdött a szakzsargon szavaival, rövidítéseivel, mellyeket rázúdítottak a tisztelt előadók.
Kuriózum volt látni röviddel a koreai bejelentés után a StarCraft 2-t HD felbontásban, illetve a Crysist mozgás közben (köszönjük Zoltánnak a csirkés bemutatót, melyet hasznosítani fogunk a játékban is :D). Mindkettőt egy kb. 20 méteres mozivásznon és a mozihoz tartozó hangrendszerrel. Ahogy hallottam a közönség soraiban percekig erről beszéltek...
Ha minden jól megy, jövőre újra beszámolhatunk nektek a Game Developers Forum eseményeiről. Reméljük, hogy hasonló vagy még színvonalasabb rendezvénnyel lesz dolgunk.
Az előadásokat több, neves külföldi és hazai szakember tartotta meg. Témáikban a közösség kezelése, cross-platform fejlesztés, játék engine, játékdesign, valósághű megjelenítés, MMO fejlesztés és RTS látkép fejlődése, voltak a főbb témák. Képviseltette magát az Eidos Hungary (Horváth Zoltán - programozás, Bálint Péter és Szalacsi Botond - design), az IO Interactive (Michael Bach Jensen), a Black Hole Games (Boza Lajos), a Crytek (a német producer mellett emeljük ki inkább Pócza Zoltánt, aki fergeteges bemutatót rögtönzött össze), az Invictus-Games (Nagymáthé Dénes), Neocore Games (Varga Zoltán), illetve Xavier Antoviaque.
Egy másik hazai kezdeményezés is hangott kapott, a Magyar Játékfejlesztők Szövetsége, melynek célja a fiatalabbak szakszerű kiképezése, illetve a profibbak támogatása. Valószínűsítem, hogy fogunk még hallani róla.
A pontos menetrendet megtalálhatjátok a rendezvény honlapján .
A Game Developers Forumon került még sor továbbá a Crytek budapesti cégének megalapításának hivatalos bejelentésére is, melyet a szaksajtó már pár napja leközölt. A Cryteket alapító török testvérek, Avni, Cevat és Faruk Yerli voltak itt személyesen, hogy e neves eseményt elmondhassák a nagyközönség számára.
Habár a rendezvény életében ez volt az első alkalom és ahhoz képest színvonalasra sikeredett, voltak kisebb nagyobb fennakadások. A szinkronfordító hölgyet sajnáltuk a legjobban, aki küzdött a szakzsargon szavaival, rövidítéseivel, mellyeket rázúdítottak a tisztelt előadók.
Kuriózum volt látni röviddel a koreai bejelentés után a StarCraft 2-t HD felbontásban, illetve a Crysist mozgás közben (köszönjük Zoltánnak a csirkés bemutatót, melyet hasznosítani fogunk a játékban is :D). Mindkettőt egy kb. 20 méteres mozivásznon és a mozihoz tartozó hangrendszerrel. Ahogy hallottam a közönség soraiban percekig erről beszéltek...
Ha minden jól megy, jövőre újra beszámolhatunk nektek a Game Developers Forum eseményeiről. Reméljük, hogy hasonló vagy még színvonalasabb rendezvénnyel lesz dolgunk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.