Tavaly év végén jelent meg a DayZ-t is kiötlő Dean Hall legújabb játéka, az Icarus. Ebben a túlélőjátékban egy űrállomásról utazunk le időnként egy veszélyes bolygó felszínére, ahol akár hét másik játékossal is összefogva küzdhetünk a túlélésért és a küldetések teljesítéséért. Ha azonban a küldetés végén nem érjük el a visszafuvarunkat, karakterünk és minden, amit összegyűjtött, végleg odavesz.
A RocketWerkz elismerte, hogy ez a permadeath-rendszer túlságosan szigorú, különösen az új játékosok számára, akiknek nem is kommunikálták elégségesen azt, hogy efféle következményekkel jár a kudarc. Decemberben a fejlesztők azzal próbálták orvosolni a helyzetet, hogy több tízezer karaktert támasztottak fel, de a közeljövőben több változtatást is eszközölnek majd a játékban. Ezek közül az első, amit már be is vezették, hogy több korai küldetés is biztosított lesz, azaz ha ilyenre vállalkozik a játékos, akkor a bolygón maradás esetén is visszakapja a karakterét.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.