Nem titok, hogy Tim Schafer és a Double Fine értenek a kreatív játékfejlesztéshez, de szolgáljon bizonyítékként, hogy a minap a Psychonauts 2 besöpörte a 2022-es New York Game Awards év játéka díját. Ennek kapcsán váltott szót a veterán fejlesztő az IGN szerkesztőivel, a téma pedig filmes adaptációkra terelődött. A beszélgetés során kiderült, Schafer nincs oda az efféle ötletekért, a tapasztalatai szerint a legtöbb ilyen próbálkozás csak időpocsékolás.
"Minket is gyakran megkeresnek olyan kérdésekkel, hogy 'Hé, mi lenne, ha filmet csinálnánk a játékotokból?', ezek az ötletek azonban a legtöbb esetben zsákutcában kötnek ki. Úgy érzem, hogy a videojátékok azok, amik igazán érdekelnek, velük szeretek foglalkozni. Szóval többször kaptunk már ajánlatot filmadaptációk kapcsán, de sosem lett belőlük semmi. Sok ingyenes ebédre hívtak már Hollywoodban" - tette hozzá Schafer.
A legutóbbi ilyen próbálkozásról egyébként mi is beszámoltunk, néhány hete ugyanis Duncan Jones hozakodott elő a Full Throttle forgatókönyvével. Tim Schafer elárulta, hogy elolvasta Jones szkriptjét, és érezte rajta, hogy a rendező tényleg játszott a klasszikus címmel, így tudja, hogy miről beszél, de ennek ellenére nem sok jövőt lát a motoros bosszúsztori megfilmesítésében.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.