A tavalyi E3 alatt a Bethesda megjelölte a Starfield megjelenési dátumát, azóta azonban nem vitte túlzásba a játék mutogatását. S habár szinte alig kaptunk valamit abból, milyen is lesz ez az alkotás, a fejlesztők a munkálatokba időnként betekintést engednek: megismerhettük már a Starfield csillagrendszereit vagy az elkészítése mögötti gondolatokat.
A legújabb alkotói blogbejegyzés a Bethesda dizájnbéli víziójáról szól, amely már a korai koncepciós rajzokon is éreztette hatását: egy hihető jövőt akartak létrehozni, olyat, ami a valóságban gyökeredzik. Pely István, a Starfield művészeti vezetője ezt úgy fogalmazza meg, hogy „Már a projekt elején próbáltuk meghatározni a játék átfogó esztétikáját, amit mi NASA-Punknak neveztünk el, hogy leírjunk egy olyan sci-fi univerzumot, ami némileg földhözragadt és átérezhető. Nagyon realisztikusak akartunk lenni. A napjaink űrtechnológiáját követve eljuthatunk ebbe a jövőbe, amitől hihetővé teszi.”
Rick Vicens vezető animátor ehhez annyit tesz hozzá, hogy ez az egyszerű definíció szinte azonnal fellobbantotta a csapat kreatív szikráját, és a végeredmény egy nagyon következetes stílus lett.
A Starfield november 11-én jelenik meg PC-re és Xbox Series X/S-re, és már az első napon megtalálhatjuk az Xbox Game Pass kínálatában is.
De ezek a blogbejegyzések kb vicc kategóriák. A következőben majd elmondják hogy lesz benne űr, űrhajók, bolygók, pjű pjű, alien, Ripley anyámkínja alapdolgok.
Btw a NASA-Punkot nem tudom hogy fogja bevenni a kínai, orosz és egyéb űrkutatással nem san-marinói szinten foglalkozó országok kedves gamer polgárainak gyomra xD
Annak meg kulon orulok, hogy probalnak eloszor a datumig osszehozni amit tudnak, aztan csak mikor mar biztosak h vmi normalisan belekerul a jatekba, csak akkor fogjak es csak azokkal a dolgokkal a jatekot reklamozni. A megjelense elotti 2-3 honapban, mar a nyar folyaman is tuti jonnak majd rola latnivalok, nem kell parazni! ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.