A Rockstar az első 3D-s Grand Theft Auto-játék, a GTA III megjelenésének 20. évfordulója alkalmából piacra dobta a GTA: The Trilogy - The Definitive Editiont, amelytől finoman szólva sem voltunk elragadtatva. Persze az csak egy egyszerű remaster volt, de sajnos a minimális erőfeszítés és befektetett idő nagyon meglátszott rajta, különösen technikai oldalról. Szerencsére a TeaserPlay csapata megalkotta a játékot az Unreal Engine 5 segítségével, és egészen elképesztő lett a végeredmény!
Akit esetleg érdekel, itt megtekintheti, hogyan néz ki összehasonlítva az eredeti, illetve a tavaly megjelent, Unreal Engine 4-et használó remaster mellett ez a felújítás. A különbség egészen elképesztő, viszont sajnos ez csak egy technológiai betekintés, nem tervezik ténylegesen újraalkotni a GTA III-at, így kénytelenek vagyunk a Rockstarra várni, hátha készítenek egy méltóbb felújítást a klasszikus GTA-epizódhoz.
… ami vajon nekik is nagy semmi? Vagy csak neked? Mert az utóbbi szerintem senkit sem érdekel.
Ez kb olyan hogy hetekig építek egy full méretarányos minden top über pl homokvárat ami eszméletlen jó szép minden azt 1 perc alatt lerombolom a 3.14csába mert rájöttem semmi értelme nincs mert senki nem fog vele semmit se kezdeni..Azaz valakinek de sok ideje van a semmire
amit viszont teljesen nem értek hogy minek kell oda vissza ringatni a kamerát
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.