Újra felbőgtek a Wolfenstein: Enemy Territory szerverei
- Írta: fojesz
- 2022. szeptember 8.
A Splash Damage fejlesztette, multiplayer-orientált Wolfenstein: Enemy Territory a Return to Castle Wolfenstein kiegészítőjeként jelent meg eredetileg, majd 2003-ban önállóan futtatható formában, ingyenesen elérhetővé vált, így lényegében az egyik első free-to-play lövöldének tekinthetjük a második világháborús anyagot.
Ilyen múlttal talán nem meglepő, hogy a játékot hivatalosan már rég nem támogatják, és csak a hardcore rajongók tartották életben a címet, a Bethesda ugyanakkor kellemes meglepetéssel szolgált, amikor úgy döntött, feltámasztja a dedikált szervereket, amelyeken az eredeti hat pályát játszhatjuk natúr beállítások mellett. (Maga a játék szabadon elérhető a Steamről és a Microsoft Store-ról.)
A Bethesda "viszonylag alacsony pinget" ígér, ami azt jelenti, hogy az egész világra négy adatközpont jut, amelyek bizonyos játékosok számára messzebb lehetnek, mint amit egyébként megszoktak - hozzánk a holland szerverek vannak a legközelebb.
A natúr beállítások pedig azt értik, hogy természetesen modoktól mentesen, az alap beállítási lehetőségek mellett futnak a meccsek, vagyis a Campaign játékmódot játszhatja legfeljebb kétszer nyolc játékos, nincs fegyver- és respawn-korlátozás, illetve Punkbuster, a friendly fire és az Anti Lag opció viszont éles.
Felraktam az ET: Legacy-t és ráment a délutánom...
Na mind1, irány vissza :D
DE.
Modok, egyedi pályák adták a lényegét.
Még 2008 környékén behalt az egész olyan szinten ellepték a csalók.
Nem tekinthetjük annak. Simán ingyenes (freeware) volt. F2P-nél a játéknak van fizetős része.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.